Przetargi.pl
Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 000288283
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa postępowania:Renowacja zabytkowych drzwi w Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w Lądku – Zdroju.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV dodatkowe, pomocnicze:45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej45422100-2 Stolarka drewniana45441000-0 Roboty szklarskieWykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż podział ten nie byłby celowy ze względu na przedmiot zamówienia, którym jest wykonanie prac/robót remontowych i konserwatorskich w budynku zabytkowym. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie, w którym udzielane są świadczenia zdrowotne. Potrzeba skoordynowania działań rożnych wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, bezpiecznemu oraz terminowemu wykonaniu zamówienia. Dzielenie przedmiotu zamówienia na mniejsze części mogłoby przynieść niekorzystne skutki dla Zamawiającego np. zwiększenie zaoferowanych cen, czy też brak ofert wykonawców, którzy mogliby uznać, że złożenie oferty na mniejsze części jest dla nich nieopłacalne. Zamawiający uważa, że pomimo braku podziału zamówienia na części wykonawcy z sektora MŚP nie będą mieli utrudnionego udziału w postępowaniu. Zamawiający ma na uwadze własne potrzeby oraz dba o zapewnienie konkurencyjności.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.Adres inwestycji: PLAC MARIAŃSKI 13 dz. nr 108/7 AM-4 OBR. STARY ZDRÓJ, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie. 3. Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja drewnianej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej (9 szt.) przy Zakładzie Przyrodoleczniczym „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój.Do wykonania są następujące prace:- demontaż skrzydeł drzwiowych i rozszalenie, rozkucie;- wykonanie i montaż drzwi zastępczych na czas wykonywania prac przy zdemontowanych skrzydłach drzwiowych;- usunięcie warstw malarskich, odtłuszczenie powierzchni drewnianych;- usunięcie elementów uszkodzonych mechanicznie i wykonanie uzupełnień ubytków, szpachlowanie, szlifowanie, impregnacja, bejcowanie i lakierowanie elementów drewnianych; - oczyszczenie, polerowanie, patynowanie okuć i elementów metalowych;- renowacja napraw i/lub uzupełnienie oryginalnych mechanizmów domykania i blokowania skrzydeł drzwiowych oraz odtworzenie brakujących elementów mosiężnych na wzór oryginalnych, montaż;- szklenie oryginalnymi szybami z dekoracją i uzupełnienie szklenia nowymi szybami na wzór oryginalnych; - wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca;- wszystkie widoczne elementy wyposażenia drzwi nie będące częścią systemu ochrony przeciwpożarowej (klamki, szyldy, zawiasy, przeszklenie trawione dekoracyjnie) należy przedstawić do akceptacji Służbie Ochrony Zabytków.Budynek objęty w/w pracami wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dnia 22 grudnia 1971 r. nr A/4301/1986. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 tj. ze zm.).Prace będą wykonywane na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:1) Pozwoleniu Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich – decyzja nr 266/2024 z dnia 27 lutego 2024 r.2) Programie prac remontowych i konserwatorskich dla Budynku Zdrój „Wojciech” w Lądku Zdrój opracowanym przez J. Kramnika z dnia 9 lutego 2024 r. 3) Przedmiarze robót.4) Projekcie umowy. Prace/roboty należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, dokumentacją merytoryczną, pomocniczym przedmiarem robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być (wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. Zamawiający informuje, że jeżeli oferta zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej – to zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.18 ustawy Pzp. Art. 226. [Odrzucenie oferty]1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:(…) 18) została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowy przedstawiając planowane wykonanie prac/robót z podziałem na ich etapy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres prac/robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie musi być podzielony na elementy robót oraz czas realizacji.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach