Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marcina ogłasza przetarg
- Adres: 28-230 Połaniec, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 8650 025 , fax. 15 8650 328
- Data zamieszczenia: 2010-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Marcina
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2 2
28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
tel. 15 8650 025, fax. 15 8650 328
REGON: 04005700300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymskokatolicka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja zabytkowej szafy organowej w Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Świętego Marcina w Połańcu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie odkrywek stratygraficznych i przebadanie obiektu. 2. Oczyszczenie obiektu z nawarstwień brudu. 3. Usunięcie metalowych gwoździ i haków. 4. Mechaniczne lub chemiczne usunięcie przemalowań i późniejszych nawarstwień do ewentualnej warstwy pierwotnej. 5. Rozmontowanie częściowe obiektu i ornamentów. 6. Wykonanie profilaktycznej dezynfekcji środkiem owadobójczym HYLOTOX. Impregnacja drewna w razie konieczności. 7. Sklejanie rozluźnionych fragmentów obiektów. 8. Dorabianie brakujących fragmentów drewna i ornamentów, wykonanie wstawek drewnianych lub kitów trocinowych, wymiana lub wzmocnienie zniszczonych drewnianych elementów obiektu. 9. Wykonanie nowych zapraw kredowo-klejowych w miejsce złoceń. 10. Wykonanie złoceń dukatowym złotem na pulmencie, na detalach obiektu (ornamenty, obramienia płycin, wałki i ozdoby). 11. Wykonanie polichromii prospektu w technice akrylowej w kolorze dostosowanym do wyposażenia kościoła. 12. Wykonanie pełnej dokumentacji konserwatorskiej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 373113004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polaniec.pl w Biuletynie Informacji Publicznej.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną