Gmina Szczebrzeszyn ogłasza przetarg
- Adres: 22-460 Szczebrzeszyn, Pl. T. Kościuszki 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6821095 , fax. 084 6821030
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczebrzeszyn
Pl. T. Kościuszki 1 1
22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
tel. 084 6821095, fax. 084 6821030
REGON: 95036860600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczebrzeszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja zabytkowego obiektu Miejskiego Domu Kultury w Szczebrzeszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Renowacja zabytkowego obiektu Miejskiego Domu Kultury w Szczebrzeszynie w zakresie:1.Roboty budowlane piwnic ;2.Roboty budowlane parter; 3.Elewacja; 4.Instalacja sanitarna zewnętrzna; 5.Instalacja sanitarna wewnętrzna; 6.Oświetlenie i iluminacja świetlna; 7.Instalacja elektryczna wewnętrzna ;8.Place,parkingi,schody,murki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całosci przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych tj.- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia oraz spełniający inne wymogi Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę , o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i spłeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 Prawa Zamówien Publicznych. 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby którymi bedzie dysponował. 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień. 10.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert.11.Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzajacego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczebrzeszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane w zakresie wykonania nawierzchni, instalacji wewnętrznych elektrycznych, montaż tablic informacyjnych oraz prace konserwatorskie reliktów północnego (prawego) barku Bastionu III w Lapidarium na terenach pofortecznych Starego Miasta w Zamościu realizowany w ramach Projektu Zamość miasto UNESCO, Pomnik Historii RP produktem turystycznym polskiej gospodarki. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 6. Oś Priorytetowa Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym
Dodano: 2015-01-29 - Termoizolacja budynku Willa Janina Zespołu Szkół Nr 2 w Nałęczowie.
Dodano: 2014-06-24 - Termoizolacja budynku Willa Janina Zespołu Szkół Nr 2 w Nałęczowie
Dodano: 2014-05-30 - Renowacja elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Puławach
Dodano: 2014-04-18 - Renowacja elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Puławach
Dodano: 2014-04-01 - Renowacja elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Puławach.
Dodano: 2013-08-23 - Renowacja mazerunków imitujących drzwi na korytarzu w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód z siedzibą w Lublinie przy Krakowskim Przedmieściu 76.
Dodano: 2013-08-07 - Renowacja elewacji budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Puławach
Dodano: 2013-08-02 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łomazach
Dodano: 2013-02-04 - Bieżąca konserwacja pokoi biurowych w Starostwie Powiatowym w Puławach.
Dodano: 2010-11-24