Przetargi.pl
Renowacja zabytkowego mostu wiszącego z 1827r. w Ozimku

Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4651388 w. 220 , fax. 077 4651281
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 077 4651388 w. 220, fax. 077 4651281
    REGON: 00052796000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja zabytkowego mostu wiszącego z 1827r. w Ozimku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty związane z naprawą i montażem (zdemontowanej tymcza-sowo) metalowej konstrukcji mostu wraz z oświetleniem w związku z renowacją zabytkowego mostu wiszącego z 1827 r. nad rzeką Małą Panew w Ozimku. Zakres robót obejmuje: - Rozbiórka elementów dróg o nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z kost-ki kamiennej - 88,16 m2, - Rozbiórka chodników z płyt betonowych na drodze dojazdowej do mostu - 60 m2, - Wykonanie ścianek szczelnych z grodzic stalowych - 100,70 m2, - Tymczasowy demontaż mostu wraz z pylonami, - Wykonanie i demontaż tymczasowej kładki dla pieszych, - Renowacja elementów konstrukcji mostu, - Renowacja powłoki malarskiej istniejącej konstrukcji metalowej i zabezpie-czenia antykorozyjne nowych elementów stalowych - 510 m2 - Wymiana poręczy stalowych - 58,26 m, - Montaż konstrukcji mostu - Wykonanie instalacji elektrycznych zasilania i iluminacji obiektu, - Wykonanie nowych ogrodzeń przyobiektowych - 1 334 kg, - Odbudowa nawierzchni drogowych - 148 m2, - Umocnienie skarp i stożków przyczółków prefabrykatami ażurowymi z ob-sianiem trawą - 45 m2 - Wykonanie próbnego obciążenia mostu wraz z kosztem opracowania projektu próbnego obciążenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 2.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.(tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) 3.Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: 1.potwierdzenia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych podobnych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami, listami polecającymi, opiniami bądź bezusterkowymi protokołami odbioru. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się robotą budowlana polegającą na renowacji zabytku wpisanego do rejestru zabytków na kwotę min. 500 000,00 zł brutto. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a.kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,, restauratorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków posiadającą przynajmniej 2 letnią praktykę na zabytkach nieruchomych wraz z kserokopią o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (ważne na dzień składania oferty) b.wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamó-wienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku wykazania osób, którymi będzie dysponował. Ocena spełnienia powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach