Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg
- Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713879501 , fax. +48713120111
- Data zamieszczenia: 2019-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
tel. +48713879501, fax. +48713120111
REGON: 93193478500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja stolarki drzwiowej i schodów w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: „Renowacja stolarki drzwiowej i schodów w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6” Zakresem zamówienia objęte są następujące pomieszczenia: pokoje biurowe nr nr: 24, 23, 22, 21 i korytarz na 1 piętrze, pomieszczenie nr 31 na poddaszu oraz pokoje biurowe na parterze: nr 01-02 i 012. Zakresem prac objęta jest też klatka schodowa. 1. Adres inwestycji: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks.Dz.W. Bochenka 6 2. W zakres prac wchodzić będą następujące roboty: Renowacja stolarki drzwiowej zabytkowej – istniejące drzwi do pokoi biurowych I piętra - wymiana klamek, zamków, opcjonalnie wymiana zawiasów w niektórych drzwiach w przypadku ich uszkodzenia, renowacja wszystkich wstawek ozdobnych i uzupełnienie brakujących drewnianymi elementami wklejanymi klejem poliuretanowym, uzupełnienie ubytków i uszkodzeń w drzwiach i ościeżnicach drewnianymi elementami wklejanymi klejem poliuretanowym, odnowienie, malowanie ewentualne uzupełnienie lub wykonanie drewnianych opasek wokół ościeżnic drzwi. Renowacja schodów na klatce schodowej: balustrad i stopni drewnianych; usunięcie istniejących powłok malowania, szlifowanie, uzupełnienie ubytków wstawkami z drewna, ewentualne szpachlowanie, szlifowanie i lakierowanie środkiem o odporności ogniowej R60. Szczegółowy zakres określono w przedmiarze robót - renowacja stolarki (Załącznik nr 1). 3. Szczegółowy opis i zakres robót określają: 1) przedmiar robót, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 4. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 1202 ze zm.), zawartą umową w sprawie zamówienia publicznego, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rysunkami technicznymi instalacji elektrycznej, przepisami prawa, w tym z zakresu BHP, normami technicznymi, poleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne. 5. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym w związku z tym nie mogą stanowić uciążliwości dla pracowników urzędu. Preferowany czas pracy poza godzinami działalności urzędu (godziny popołudniowe oraz dni wolne od pracy). Wykonywanie prac w godzinach urzędowania będzie wymagało każdorazowo uzyskania zgody Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych, pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji przetargowej, posiadających dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz uzyskania od Zamawiającego uprzedniej pisemnej zgody na proponowane zmiany. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy zapłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, Wydział Finansowy, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 7. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy pzp (Formularz nr 3).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu); formularz ofertowy – wg. formularza nr 1; kosztorys ofertowy w formie uproszczonej ; tabela wskaźników rozliczeniowych – wg. formularza nr 6, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ust. 2 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w ramach realizacji zadania „Adaptacja obiektu biurowo-administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-19 - Wymiana stolarki okiennej przy ul.1 Maja 8c w Bierutowie oraz Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku powiatowej placówki opiekuńczo-wychowawczej w Bierutowie przy ul. 1 Maja 8c, dz. nr 9
Dodano: 2023-09-10 - Wymiana stolarki okiennej przy ul.1 Maja 8c w Bierutowie
Dodano: 2023-09-10 - Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław
Dodano: 2020-06-22 - Remont i przebudowa Kina Zbyszek (Etap VI). Wymiana ślusarki obejmująca drzwi i witryny okienne.
Dodano: 2020-06-09 - Remont i przebudowa Kina Zbyszek (Etap VI). Wymiana ślusarki obejmująca drzwi i witryny okienne.
Dodano: 2020-05-21 - WYMIANA CZĘŚCI STOLARKI OKIENNEJ I DRZWI W BUD. NR 17 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. GRANICZNEJ 13 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2020-03-13 - Remont elewacji budynku WKU przy ul. Bolesława Chrobrego w Brzegu
Dodano: 2020-03-05 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ
Dodano: 2020-01-22 - Wymiana okien i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych oraz na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław
Dodano: 2019-07-30