Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
Wilczak 17
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
REGON: 16252400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja staroużytecznej kostki kamiennej rzędowej z zasobów magazynowych Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca renowacji staroużytecznej kostki kamiennej rzędowej z zasobów magazynowych Zamawiającego na terenie Bazy Zamawiającego ul. Energetyczna 4 w Poznaniu. Zakres zamówienia: Odcięcie (śliskiej) górnej części kostki kamiennej rzędowej przy zachowaniu wysokości kamienia 13 cm wraz z jednostronnym płomieniowaniem powierzchni ciętej - 2 000,00 m2. Przed przystąpieniem do renowacji kostki należy ją przesortować, oczyścić, uwzględniając jakość, rozmiary i kolorystykę oraz składować na oddzielnych hałdach w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Bazy. Materiał kamienny należy zważyć przed i po segregacji oraz po jego cięciu. Dzienna wydajność cięcia powinna wynosić min. 60,0 m2. Materiał po renowacji należy magazynować w workach typu big bag lub na ofoliowanych paletach w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262512-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów - załącznik nr 6 do SIWZ ( jeżeli dotyczy); W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną