Przetargi.pl
Renowacja schodów na wieżę kościoła farnego pw. Wszystkich Świętych w Sieradzu

Diecezja Włocławska - Parafia Rzymsko-Katolicka pw. W.W. Świętych ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Kolegiacka 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8225227
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Diecezja Włocławska - Parafia Rzymsko-Katolicka pw. W.W. Świętych
    ul. Kolegiacka 11 11
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8225227
    REGON: 04006477600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolegiata-sieradz.pl;
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościoły, Parafia Rzymsko-Katolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja schodów na wieżę kościoła farnego pw. Wszystkich Świętych w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z renowacją schodów na wieżę kościoła farnego pw. Wszystkich Świętych w Sieradzu, polegające na: - rozbiórce istniejącej konstrukcji schodów; - skuciu tynków wtórnych na wewnętrznej stronie wieży; - pracach remontowych murów zewnętrznych kościoła, które stanowią równocześnie wewnętrzny mur wieży; - demontażu i ponownym zawieszeniu dzwonów wraz z wykonaniem nowej konstrukcji wsporczej dzwonów; - rozbiórce podłóg ślepych; - wykonaniu stropów, konstrukcji wsporczych podestów schodów; - wykonaniu instalacji elektrycznej oraz przeciwpożarowej; - rozbiórce konstrukcji stropów oraz elementów żelbetowych; - naprawie ceglanego lica murów wraz z wykonaniem nowego spoinowania cegieł; - impregnacji cegieł środkami hydrofobizującymi; - wykonaniu biegów schodów stalowych nowoprojektowanych wraz z poręczami; - wykonaniu nowych posadzek, podłóg; - odnowieniu i naprawie istniejących schodów stalowych; - zamontowaniu drzwi przeciwpożarowych; Przedmiotowy obiekt wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych województwa łódzkiego, zlokalizowanego przy ulicy Kolegiackiej 11 na działce o nr ewid. 115/2 w obrębie geodezyjnym 6. W ramach zamówienia należy wykonać roboty remontowe i budowlane oraz czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenia kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uporządkowanie terenu w rejonie realizacji robót. Przy realizacji zadania należy mieć na uwadze, że plac przy obiekcie wykonany był w 2012 roku, a jego nośność jest przewidziana na około 3 tony, więc sprzęt użyty do realizacji zadania winien być odpowiedni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania zaplecza technicznego budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.500,00 zł (słownie złotych: trzynaście tysięcy pięćset 00/100. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. I O. w Sieradzu Nr 38 1240 3275 1111 0010 1062 2680. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii parafialnej, a kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolegiata-sieradz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach