Przetargi.pl
Renowacja rowów przydrożnych i oczyszczanie przepustów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja rowów przydrożnych i oczyszczanie przepustów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie RDW Puławy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje: 1) Zadanie nr 1: Renowację (odmulenie) rowów przydrożnych i oczyszczanie przepustów na terenie Obwodu Drogowego w Puławach, w ciągu dróg wojewódzkich: - nr 830 (m. Łąki) - na odcinku od km 25+550 do km 25+580, str. lewa, przy dł. rowu 20,00 mb przepust (zjazd) : 1 szt. x 10,00 mb, Ø 50,00 - na odcinku od km 25+650 do km 26+000, str. lewa, przy dł. rowu 269,00 mb przepust (zjazd) : 1 szt. x 12,00 mb, Ø 50,00 przepust (zjazd) : 5 szt. x 11,00 mb, Ø 50,00 przepust (zjazd) : 1 szt. x 14,00 mb, Ø 50,00 - na odcinku od km 26+060 do km 26+090, str. lewa, przy dł. rowu 8,00 mb przepust (zjazd) : 2 szt. x 11,00 mb, Ø 50,00 - na odcinku od km 26+150 do km 26+340, str. lewa, przy dł. rowu 150,00 mb przepust (zjazd) : 2 szt. x 11,00 mb, Ø 50,00 przepust (zjazd) : 1 szt. x 3,00 mb, Ø 50,00 przepust (zjazd) : 1 szt. x 15,00 mb, Ø 50,00 - na odcinku od km 26+370 do km 26+700, str. lewa, przy dł. rowu 221,00 mb przepust (zjazd) : 1 szt. x 3,00 mb, Ø 50,00 przepust (zjazd) : 2 szt. x 10,00 mb, Ø 50,00 przepust (zjazd) : 1 szt. x 11,00 mb, Ø 50,00 przepust (zjazd) : 5 szt. x 15,00 mb, Ø 50,00 - nr 830 (m. Wierzchoniów) - na odcinku od km 40+370 do km 40+570, str. lewa, przy dł. rowu 90,00 mb z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie 2) Zadanie nr 2: Renowację (odmulenie) rowów przydrożnych i oczyszczanie przepustów na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu, w ciągu drogi wojewódzkiej: - nr 854 (m. Wymysłów) - na odcinku od km 6+100 do km 6+550, str. prawa, przy dł. rowu 450,00 mb przepust (zjazd) : 1 szt. x 7,00 mb, Ø 50,00 przepust (zjazd) 1 szt. x 14,00 mb, Ø 50,00 z zagospodarowaniem urobku we własnym zakresie 2. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w Specyfikacji technicznej oraz Wykazie odcinków rowów przeznaczonych do renowacji. 3. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Usługi należy wykonać zgodnie z dokumentami wymienionymi w ust. 2., w sposób gwarantujący należytą jakość. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie i wszelkie niejasności zgłosili Zamawiającemu. 7. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego, które nastąpi w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy. 8. Przygotowanie miejsca prac leży po stronie Wykonawcy i jest to Jego koszt wkalkulowany w ceny jednostkowe. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego lub sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych prac, zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanych usług zgodnie z projektem organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 9.. 11. Za wszelkie szkody spowodowane przy wykonywaniu przedmiotowych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 13.Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 tys. złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. 14. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej przy protokólarnym przekazaniu/przejęciu pasa drogowego po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 15. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki (w tym i transportowe), sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z dnia 8. stycznia 2013 r., poz. nr 21). 17. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby do kierowania pracami oraz ich koordynacji w celu sprawnej realizacji umowy oraz kontaktów z Zamawiającym. 18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie przedmiotowej usługi przy użyciu technologii oraz sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego pod warunkiem, że jego parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czy oferuje rozwiązania równoważne. 19. Rozliczenie następować będzie na podstawie ceny jednostkowej wskazanej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262212-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokościach: 1) Zadanie nr 1: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) 2) Zadanie nr 2: 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) treść gwarancji w miejscu, gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach