Przetargi.pl
Renowacja rowów melioracyjnych przepustów leśnych

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Bystrzyca, ul. Lipowa 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3036724, 3036725 , fax. 71 3036724
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława
    Bystrzyca, ul. Lipowa 8 8
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3036724, 3036725, fax. 71 3036724
    REGON: 93102416100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSAIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja rowów melioracyjnych przepustów leśnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Renowacji rowów melioracyjnych przepustów leśnych Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: Część nr 1 Na część nr 1 składają się poniższe roboty zlokalizowane na terenie leśnictwa Oleśnica Mała: a) renowację rowu R-3, leśnictwo Oleśnica Mała o długości ok. 350mb, b) renowację rowu R-4, leśnictwo Oleśnica Mała o długości ok. 1050mb, c) renowację rowu R-5, leśnictwo Oleśnica Mała o długości ok. 1050mb, d) renowację rowu R-2, leśnictwo Oleśnica Mała o długości ok. 500mb, e) renowację przepustu P-3 na rowie R-3, leśnictwo Oleśnica Mała f) renowację przepustu P-4 na rowie R-5, leśnictwo Oleśnica Mała Przedmiot zamówienia realizowany powinien być w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, w tym między innymi o : przedmiar robót - stanowiący załącznik od nr 11.1 do nr 11.6 do SIWZ specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz uproszczony projekt budowlany- stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ Część nr 2 Na część nr 2 składają się poniższe roboty zlokalizowane na terenie leśnictwa Kopalina: a) renowację przepustu 35 na rowie MŁ-18, leśnictwo Kopalina b) renowację przepustu 247 na rowie MŁ-7-7, leśnictwo Kopalina c) renowację przepustu 40 na rowie Mł-7, leśnictwo Kopalina d) renowację rowu MŁ-7, leśnictwo Kopalina o długości ok. 740mb, e) renowację rowu MŁ-7-7, o długości ok. 700mb, f) renowację przepustu 248 na rowie Mł-7-7, leśnictwo Kopalina g) renowację przepustu 41 na rowie Mł-6, leśnictwo Kopalina Przedmiot zamówienia realizowany powinien być w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, w tym między innymi o : przedmiar robót - stanowiący załącznik od nr 12.1 do nr 12.7 do SIWZ specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz uproszczony projekt budowlany- stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ Część nr 3 Na część nr 3 składają się poniższe roboty zlokalizowane na terenie leśnictwa Jelcz: a) renowację przepustu 70 na rowie OD -1, leśnictwo Jelcz b) renowację przepustu 279 na rowie SA-4-1, leśnictwo Jelcz c) renowację przepustu 280 na rowie SA-4-1, leśnictwo Jelcz d) renowację przepustu 358 na rowie OD - 1, leśnictwo Jelcz e) renowację przepustu 359 na rowie OD - 1, leśnictwo Jelcz Przedmiot zamówienia realizowany powinien być w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, w tym między innymi o : przedmiar robót - stanowiący załącznik od nr 13.1 do nr 13.5 do SIWZ specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz uproszczony projekt budowlany- stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21); 2) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia zakończenia umowy. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru robót, której dotyczy wystawiona faktura. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku stwierdzenia istnienia ubezpieczenia skarpy rowów kiszką faszynową nie dopuszcza się odmulenia sprzętem mechanicznym. Zamawiający zaleca dokonanie wizji terenowej. W celu dokonania przedmiotowej wizji terenowej należy skontaktować się z biurem Nadleśnictwa Oława z Panią Joanną Kaczmarek. Złożenie oferty, równoznaczne będzie z oświadczeniem, iż wykonawca zapoznał się i nie wnosi zastrzeżeń do terenu i warunków realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1 - 2800,00 zł. Część nr 2 - 4000,00 zł. Część nr 3 - 1800,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku Bank Gospodarki Żywnościowej nr 56 2030 0045 1110 0000 0239 5870 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - zamówienia: Renowacja rowów melioracyjnych przepustów leśnych część nr , znak sprawy SA.270.16.2016 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u Zamawiającego w kasie. Jeśli Wykonawca prawidłowy dokument potwierdzający prawidłowe wniesienie wadium załączy do oferty (nie spinać z innymi dokumentami) zmawiający uzna, iż wadium zostało skutecznie wniesione. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu do składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu złożenia wadium do oferty. Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być minimum zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji poręczenia, powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3)kwotę gwarancji poręczenia, 4)bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5ustawy Pzp Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach