Przetargi.pl
Renowacja Pomnika Ofiar Pacyfikacji Wsi Kaszyce 1943 roku z remontem Domu Ludowego w Kaszycach

Gminna Biblioteka Publiczna w Orłach ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, ul. Szkolna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 6712050
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Orłach
    ul. Szkolna 1 1
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 6712050
    REGON: 18011151800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugorly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu gminnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja Pomnika Ofiar Pacyfikacji Wsi Kaszyce 1943 roku z remontem Domu Ludowego w Kaszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotowego projektu, zamawiający zamierza zlecić wykonanie: 1/. Remontu pomnika oraz pomieszczenia izby pamięci Ofiar Pacyfikacji wsi Kaszyce w 1943 r. 2/. Remont części pomieszczeń użytkowych znajdujących się w Domu Ludowym w Kaszycach. Wszystkie roboty budowlane i instalacyjne, mają charakter remontowy, bez wykonywania nowych elementów budynku. Mają one na celu poprawienie estetyki obiektu oraz standardu pomieszczeń wytypowanych w założeniach do realizowanego obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123140
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala, że zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp b/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp c/. udzielą zamawiającemu, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowane roboty d/. dysponują niezbędnym sprzętem oraz zatrudniają osoby, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia e/. w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, zrealizowali zamówienia publiczne, obejmujące roboty budowlano-instalacyjne ( wznoszenie budynków nowych, przebudowa obiektów istniejących, roboty remontowe, itp. ) na łączną wartość nie mniejszą niż 300000 zł brutto f/. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100000 zł g/. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności budowlanej na kwotę nie mniejszą niż 50000 zł na jedno zdarzenie h/. wniosą wadium w wysokości 10000 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, przeprowadzona zostanie wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany przedstawić nastepujace oświadczenia i dokumenty: 1/. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp 2/. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp 3/. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4/. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert przetargowych 5/. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji tych organów, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6/. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7/. Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności budowlanej na kwotę nie mniejszą niż 50000 zł na jedno zdarzenie 8/. Informacja o realizacji w okresie ostatnich 5 lat ( okres od 10.2004 ) robót budowlano - remontowych i wykończeniowych tożsamych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 300000 zł brutto 9/. Informacji pisemnej z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy o posiadaniu własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przetargowych 10/. Wadium w wysokości 10000 zł Dokumenty nalezy składac w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: I./. zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3,4,5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b/. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu II. zamiast dokumentu o których mowa w pkt 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż: a/. dokument o którym mowa w pkt I a, II - 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert przetargowych b/. dokument o którym mowa w pkt I b - 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert przetargowych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt a i b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach