Przetargi.pl
Renowacja Pałacu Morskich dawnej Resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie .

Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 617 94 10 , fax. 12 617 94 11
  • Data zamieszczenia: 2011-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
    ul. Przy Rondzie 5 5
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 617 94 10, fax. 12 617 94 11
    REGON: 14058042800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kssip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja Pałacu Morskich dawnej Resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku o V= 13708,15 m3 i Pu= 2060,02 m2 wraz z wykonaniem ogrodu zimowego o V= 771,65 m3 Pu= 169,3 m2 oraz wykonanie obiektu kubaturowego o trzech kondygnacjach o kubaturze V=2139,20 m3 i Pu= 487,03 m2 wraz z techniczną infrastrukturą towarzyszącą. Obiekt przeznaczony jest dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu Renowacja Pałacu Morskich dawnej resursy Kupieckiej przy ul. Krakowskie Przedmieście 62 w Lublinie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, III - Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, 3.2 - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich. Przebudowywany budynek wpisany jest do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/506 Działka o numerze 44/1 na której przewidywana jest inwestycja znajdującej się w ścisłym centrum miasta Lublin oraz w obrębie wpisanego do rejestru zabytków układu urbanistycznego miasta Lublin pod nr rej. A/153. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze w tym m.in.: -rozbiórka dwóch oficyn, demontaż istniejących przyłączy wewnętrznych, po wcześniejszym ich odłączeniu, -demontaż starego pokrycia dachowego, demontaż więźby dachowej, rozkucia ścian, rozbiórka części starych stropów, rozbiórka schodów wewnętrznych, rozbiórka podłóg wewnętrznych, demontaż starych drzwi wewnętrznych, demontaż instalacji co wraz z grzejnikami, demontaż instalacji elektrycznych oraz opraw oświetleniowych, demontaż instalacji wod-kan wewnętrznej, rozbiórka ścian wewnętrznych, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia Wyburzenia nie można prowadzić poniżej posadowienia istniejących budynków sąsiednich, bez zabezpieczenia tych obiektów przed osiadaniem. Elementy pochodzące z rozbiórki Wykonawca winien zutylizować. 2. Roboty budowlane w tym m.in.: - budowa nowego budynku z parkingiem na 7 samochodów w przyziemiu w technologii szkieletowej żelbetowej uzupełnionej ścianami murowanymi z pustaków ceramicznych, zewnętrzne ściany ocieplone styropianem, przykryty stropodachem niewentylowanym, fundamenty - monolityczne, - modernizacja budynku istniejącego: podbicie ław żelbetowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian piwnic oraz ścian fundamentowych, przemurowania ścian, postawienie nowych ścianek działowych, wykonanie nadproży i wieńca monolitycznego, wykonanie monolitycznych schodów żelbetowych i szybu windowego, wykonanie nowych stropów z płyt WPS na belkach stalowych, wykonanie nowej więźby dachowej, wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, wykonanie remontu elewacji zgodnie z programem technologicznym, wymiana stolarki wewnętrznej i częściowo zewnętrznej z 4 bramami, remont posadzek z wykonaniem warstw wykończeniowych, remont tynków z częściową wymianą, malowanie ścian oraz sufitów, zakup i montaż wind osobowych wewnętrznych, renowacja elementów metalowych - remont secesyjnej klatki schodowej wraz z pomieszczeniem skarbca zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków i programem prac opracowanym przez konserwatora p. K. Głowackiego - wykonanie zabudowy tarasu w konstrukcji żelbetowej, szkieletowej z przeszkleniem w całości południowej ściany oraz zastosowaniem świetlika - stworzenie ogrodu zimowego, - przemurowanie i renowacja muru granicznego, - wyposażenie budynków w system informacji wizualnej i szyldy spełniające wymogi ochrony p.poż - i inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia wraz z małą architekturą 3. Roboty elektryczne w tym m.in.: wyposażenie budynku w instalacje: 1) oświetlenia ogólnego - podstawowego, 2) oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego, 3) oświetlenia terenu 4) zasilania gniazd wtykowych 230/400 V - ogólnych, 5) zasilania gniazd wtykowych 230V - komputerowych, 6) zasilania odbiorów technicznych - wentylacji/klimatyzacji, dźwigów. 7) zasilania odbiorów technologicznych - węzła cieplnego, urządzeń instalacji solarnej. 8) odgromową 9) telefoniczną, komputerową tzw. sieć strukturalna, 10) systemu monitoringu telewizyjnego, systemu alarmowego, antynapadowego, kontroli dostępu wybranych pomieszczeń i obszarów budynku, systemu wideo domofonowego, systemu audio-wideo AV 11)System sygnalizacji pożaru z systemem oddymiania klatek schodowych, 12) System gaszenia gazem w serwerowni, 13) System telewizji użytkowej. 4. Roboty sanitarne w tym m. in.: - remont instalacji CO wraz z wymianą grzejników i przyłączem cieplnym, modernizacja węzła cieplnego, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach, remont sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz instalacji wod-kan, c.w.u., c.t. instalacja solarna, instalacja deszczowa oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia, 5. Roboty zewnętrzne, w tym m.in. - wykonanie dróg, parkingów i ciągów pieszych oraz opasek przy budynku, remont sieci elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, centralnego ogrzewania, wycięcie drzew (Zamawiający pokrywa koszty administracyjne związane z wycięciem drzew), wykonanie zieleni i jej pielęgnacja w okresie gwarancji oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia 6. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z: decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 04 grudnia 2009 r ws. wykonania robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowych i poziomych ścian, decyzją nr 903-1660 z dnia 31.12.2009 (AB.PB.I.7.7353-1531-09, decyzją nr 143-11 z dnia 16.02.2011 (AB.ZA.7357.3-171-11) ws. rozbiórki budynków oficyny wschodniej i zachodniej, decyzji Wydziału Ochrony Środowiska znak: OŚ.OZ.I.7635-Z-1249-10 z dnia 09.03.2011 z póżniejszym aneksem znak: OŚ.OZ.I.7635-Z-1249-10 z dnia 26.05.2011 r.ws. wycinki drzewa oraz nasadzeń kompensacyjnych oraz decyzją Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 17 maja 2011 r., Decyzją nr 747-11 z dn. 20.06.2011 r. (AB.PB.III.7353.1-947-11) oraz dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: Projekt wyburzeń Projekt budowlany i wykonawczy architektoniczny Projekt budowlany i wykonawczy konstrukcyjny Projekt budowlany i wykonawczy instalacji elektrycznych Projekt budowlany i wykonawczy sieci elektrycznych Projekt budowlany i wykonawczy instalacji teletechnicznych Projekt budowlany i wykonawczy instalacji automatyki Projekt budowlany i wykonawczy instalacji klimatyzacji Projekt budowlany i wykonawczy instalacji grzewczych Projekt budowlany i wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej Projekt budowlany i wykonawczy instalacji wod. - kan. Projekt budowlany i wykonawczy hydroizolacji ścian fundamentowych i nadziemia budynków Projekt zieleni Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 7. Podczas prowadzenia prac ziemnych Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia badań archeologicznych w formie nadzoru: nadzór należy powierzyć uprawnionemu specjaliście archeologowi. Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 5 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wykonawca każdorazowo od otrzymania od Zamawiającego faktur za zużyte media, dokona zwrotu wartości do 14 dni od otrzymania faktury. W przeciwnym wypadku Zamawiający potrąci należność za media z wystawionej przez Wykonawcę faktury za zrealizowane roboty budowlane. Regulowanie opłat za media przez Wykonawcę Zamawiającemu kończy się z chwilą podpisania końcowego protokołu odbioru robót pomiędzy stronami. Zamawiający nie dopuszcza wykonania robót przez Podwykonawców w zakresie robót konstrukcyjnych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. W ofercie należy uwzględnić fakt, że roboty będą prowadzone w budynku czynnym przez cały okres realizacji zadania, sposób i czas pracy pracowników w budynku zostanie przedłożony w momencie podpisania umowy celem uzgodnienia i uwzględnienia go w harmonogramie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Wadium należy wnieść w wysokości: 150 000 zł. (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy) przed upływem terminu składania ofert . 9.2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kssip.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach