Przetargi.pl
Renowacja Oficyny Dworskiej przy Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie - etap II - wymiana stolarki otworowej oraz remont elewacji

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3/428
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5835422 , fax. 052 5835452
  • Data zamieszczenia: 2012-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    ul. Konarskiego 1-3/428 1-3/428
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5835422, fax. 052 5835452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja Oficyny Dworskiej przy Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie - etap II - wymiana stolarki otworowej oraz remont elewacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych art.2 ust 8 oraz art. 3 pkt. 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz.1623). Nazwa zamówienia: Renowacja Oficyny Dworskiej przy Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie - etap II - wymiana stolarki otworowej oraz remont elewacji Przedmiot zamówienia: - wymiana stolarki zewnętrznej tj. okien parteru i poddasza oraz drzwi zewnętrznych, która obejmie: 1.wymianę drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych, drewnianych, 2.wymianę drzwi zewnętrznych, jednoskrzydłowych, drewnianych, 3.wymianę okien zewnętrznych drewnianych, zgodnie z załączonym do kosztorysu zestawieniem okien w ZSA-E Karolewo. - remont elewacji, który obejmuje: 1.uzupełnienie tynków zewnętrznych, boni prostokątnych na słupach i pilastrach prostokątnych, ścianach cylindrycznych, 2.ocieplenie ścian budynku, 3.malowanie tynków farba akrylową, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączone do SIWZ dokumentacja projektowa, dokumentacja zdjęciowa, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna i przedmiary robót. Informacje dotyczące całości przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający udostępni na pisemny wniosek Wykonawcy zamówienia wszelkie niezbędne dokumenty pozostające w jego posiadaniu, umożliwiając prawidłowe wykonanie zamówienia. 2)Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa Budowlanego. 3)Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, SST oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwością organizacyjną pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. W wykonywaniu robót musi zostać uwzględniona specyfika prowadzenia prac na terenie szkoły. 4)Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. 5)Sposób realizacji robót musi być zgodny z technologią ich wykonania. Wszelkie wątpliwości bądź propozycje rozwiązań zamiennych winny być zgłaszane inspektorowi nadzoru. 6)Nadzór autorski należy wzywać na budowę poprzez inspektora nadzoru. 7)Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 8)Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. Miejsce wykonania zamówienia: Budynek Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych w miejscowości Karolewo nr 8 w gminie Dobrcz Budynek muzeum wpisany jest do Rejestru Zabytków pod nr A/372/1-2 - decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 4 października 1993r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach