Przetargi.pl
Renowacja Muru Getta w ramach realizacji zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej 53 w Warszawie” (znak sprawy: 51/ZP/19).

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 15259663001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja Muru Getta w ramach realizacji zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej 53 w Warszawie” (znak sprawy: 51/ZP/19).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Charakterystyka obiektu. Fragment muru Getta przy ul. Siennej 53 w Warszawie, położony jest na działce nr 75 obręb 6-01-08 o powierzchni 0,1885 ha, nr księgi wieczystej WA4M/00431786/8, stanowiącej własność Miasta Stołecznego Warszawy, wpisany do rejestru zabytków ruchomych pod nr 447. Fragment muru, który jest przedmiotem remontu konserwatorskiego położny jest pomiędzy XII LO im. Sienkiewicza, a CXIX LO im. J. Kuronia jest w kształcie litery L i składa się z właściwego muru getta oraz ściany budynku mieszkalnego „granicznego” z 1906 r. Wysokość muru wynosi 6,4 m, a grubość 41 cm (wraz ze ścianą budynku mieszkalnego 83 cm). Długość muru mierzona od strony zachodniej to 10,4 m, natomiast długość mierzona od strony południowej (krótsza ściana) to 6,93 m. Od strony zachodniej i północnej do muru przylega fragment nie powiązanej ściany budynku mieszkalnego o wysokości ok. 3,5 m. Obecnie można do „południowego” fragmentu muru dojść od strony podwórza kamienicy Złota 62. Fragment muru jest w bardzo złym stanie technicznym. Po zachodniej stronie muru znajdują się spękania o długości około 4 m (ok. 70% całej wysokości muru) spowodowane utratą stateczności muru. Na górze po południowej stronie muru widoczne są spękania po zamurowanych otworach (odwarstwienie się). Na dole południowej strony muru (po prawej) widoczne są również spękania. Przylegająca ściana budynku mieszkalnego pokryta jest tynkiem, a obecnie już dodatkowo graffiti. Ponad ścianą budynku mieszkalnego, już na oryginalnym murze getta, znajdują się pozostałości (zabrudzenia) masami bitumicznymi użytymi do budowy dachu. 2) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych, w szczególności: a) wycinka drzewa (udzielane zamówienie nie obejmuje nasadzeń zastępczych), b) roboty rozbiórkowe, c) ponowne wymurowanie muru, d) skucie tynków, e) zabezpieczenie stabilności konstrukcji muru, f) oczyszczenie i wykonanie uzupełnień na całej powierzchni muru, g) zabezpieczenie ścian środkami hydrofobizującymi, h) obróbka blacharska murów, i) roboty wykończeniowe. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: - projekt budowlany - część 2 Architektura - Renowacja Muru Getta, - decyzja nr 171/2018 Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - decyzje nr W/3808/2018 i W/130/2019 Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - decyzja nr 86/N/2019 dot. pozwolenia na budowę, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - przedmiar robót mający charakter informacyjny/pomocniczy, ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, b) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące prac ogólnobudowlanych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 6) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 158.752,90 zł. 7) Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz cześć XIII SIWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 10 ust 4 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w części X SIWZ, składa się z: - wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnionego formularza „Doświadczenie personelu kluczowego” – załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów, b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują prace, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, b) poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części III.3., dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie (dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach