Przetargi.pl
Renowacja Lapidarium w Siedlcach – etap I

MIASTO SIEDLCE ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO SIEDLCE
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    REGON: 711581765
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja Lapidarium w Siedlcach – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest Renowacja Lapidarium w Siedlcach - etap IZakres zamówienia obejmuje wykonanie I etapu prac remontowo - konserwatorskich oraz robót budowlanych na terenie obecnego lapidarium, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-428, położonego w strefie PO - pełnej ochrony historycznej struktury przestrzennej i zespołów zabytkowych oraz strefie OA - strefa ochrony stanowisk archeologicznych. 1. Badania archeologiczne oraz nadzór archeologiczny.2. Roboty ogólnobudowlane w tym m.in. remont budynku kaplicy grobowej (tynkowanie i malowanie ścian wewnętrznych , remont elewacji); utwardzenia terenu; zieleń (wycinka i nasadzenia). 3. Roboty elektryczne w tym m.in. tablica rozdzielcza; instalacje elektryczne wewnętrzne w budynku kaplicy grobowej, oświetlenie terenu, pomiary. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowany i projekty techniczne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), będącej załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.II. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia1) Wykonawca zobowiązany jest do:a) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę; b) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z warunkami określonymi w decyzji nr 331/DS/23 znak DS.5142.176.2023.MS z dnia 30.06.2023 r. wydaną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,c) wycinki i nasadzeń drzew zgodnie z decyzją nr 290/DS/23 znak DS.5146.55.2023.MS z dnia 15.06.2023 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytkówd) wykonania badań archeologicznych oraz zapewnienia nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zgodnie z w/w decyzją, e) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,f) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),g) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt,h) zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,i) zapewnienia materiałów o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej; j) zawiadamiania Zamawiającego o zamiarze wykonania prób i badań w terminie nie później niż na 3 dni przed ich przeprowadzeniem,k) organizacji placu budowy (w tym ogrodzenia placu budowy, co należy uwzględnić w wycenie) i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót ( jeżeli dotyczy),l) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody, m) zapewnienia szczególnych warunków bezpieczeństwa przy realizacji robót określonych w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,n) w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy sporządzenia i dostarczenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowego uzgodnionego z Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Harmonogram ten podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego,o) prowadzenia dokumentacji budowy w tym fotograficznej (przed rozpoczęciem, w trakcie realizacji i po jej zakończeniu) i przekazanie jej Zamawiającemu,p) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego przed ich wbudowaniem/montażem,q) uzyskania protokołów prób i przeprowadzenie badań wymaganych odrębnymi przepisami,r) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,s) realizacji zaleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy,t) uprzątnięcia terenu po robotach i zapleczu budowy, w terminie do 7 dni po zakończeniu robót objętych umową,u) wykonania i przekazania Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, w tym również instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne, atesty, certyfikaty, aprobaty itp. (jeżeli dotyczy),v) opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia,w) uwzględnienia w wycenie kosztu zainstalowania niezbędnych mierników i liczników oraz ponoszenia kosztu zużycia energii i wody,x) pełnej odpowiedzialności za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy,y) naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej w przypadku uszkodzenia istniejących mediów,z) przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów potrzebnych do odbioru końcowego, umożliwiających ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru,aa) utrzymania czystości i porządku w trakcie realizacji oraz po zakończeniu robót budowlanych oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia obiektu zgodnie z planem zagospodarowania działki lub terenu.2) Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie i utylizacja. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia, pozostałe informacje zawarto w Zaproszeniu do negocjacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach