Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
- Data zamieszczenia: 2010-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja i wymiana ustrojów dźwiękochłonnych tkaninowych na ścianach Sali Posiedzeń Sejmu RP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: 1) prace remontowe w Sali Posiedzeń Sejmu RP, które należy zrealizować w oparciu o: a) projekt akustyczny opracowany przez firmę AKOD 02-650 Warszawa, ul. Kolberga 3/16, b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, c) przedmiar robót (z zastrzeżenie podanym w uwadze nr 1); 2) prace nieujęte w projekcie, które polegają na: a) renowacji (oczyszczenie i ponowne pomalowanie) powłoki malarskiej godła we wnęce prezydialnej z zachowaniem kolorystyki, zgodnej z obwieszczeniem Marszałka Sejmu RP z dnia 2.11.2005 r. (Dz. U. 2005, nr 235, poz. 2000), b) malowaniu dwukrotnym sufitu w Galerii Sali Posiedzeń (ok. 300 m2) farbami o jakości nie gorszej niż Polonit, c) przeszpachlowaniu i dwukrotnym malowaniu ścian przy loży prezydenckiej i dziennikarskiej (ok. 150 m2) farbami o jakości nie gorszej niż Polonit. Uwaga: 1. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i nie stanowi podstawy do oszacowania wartości oferty. 2. Tkaninę obiciową wierzchnią oraz tzw. surówkę dostarczy Zamawiający. Termin realizacji umowy: od 27.07.2010 r. do 31.08.2010 r. lub 10.08.2010 r. do 14.09.2010 r. Powyższe terminy realizacji robót budowlanych są zależne od możliwości udostępnienia Sali Posiedzeń Sejmu RP i zostaną podane Wykonawcy nie później niż 1 lipca 2010 r. Wykonawca, składając ofertę, musi brać pod uwagę oba terminy realizacyjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454322109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące). 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr rachunku 24 1010 1010 0028 2813 9120 0000 w terminie do dnia 1 czerwca 2010 r. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Pozostałe formy wadium, wymienione w pkt 10.2., wymagają złożenia odpowiednich dokumentów w Sekretariacie Biura ds. Inwestycji i Zamówień, Warszawa, ul. Piękna 3a, najpóźniej do dnia 1 czerwca 2010 r. do godz. 10:00. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Liw z instalacją OZE- etap I
Dodano: 2016-04-14 - Remont świetlic wiejskich w Izdebnie i Grabinie
Dodano: 2015-02-04 - Termomodernizacja budynków ZS Stary Pilczyn i SP Dąbrowa
Dodano: 2014-07-07 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w Stelągach
Dodano: 2014-03-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Ceranowie
Dodano: 2013-06-26 - Wykonanie tynków zewnętrznych na budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Miedzna
Dodano: 2012-08-28 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Sterdyni
Dodano: 2012-02-22 - Świetlica wiejska rozwija, aktywizuje, kształci i promuje - remont, wyposażenie świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu w Łazówku
Dodano: 2011-06-17 - Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2011-03-17