Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6 6
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
REGON: 00052676500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja i adaptacja zabytkowego obiektu zamkowego w Sulechowie przy Al. Wielkopol-skiej na cele kulturalne wraz z zagospodarowaniem terenu - pełnienie nadzoru konserwatorskiego, opracowanie szczegółowych programów prac kon-serwatorskich oraz prowadzenie badań konserwatorskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) pełnienie nadzoru konserwatorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez Firmę Architektoniczno - Budowlaną Restauracji Zabytków ARCHITEKTON Leszek Pe-ljan, Leszek Link Spółka Jawna z siedzibą w Święciechowej przy ul. E. Plater 4, przez oso-bę posiadającą uprawnienia określone w § 7 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 150, poz. 1579), 2) opracowanie szczegółowych programów prac konserwatorskich w zakresie niezbędnym do prawidłowego i kompletnego zrealizowania zadania, pod kątem wymagań Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; programy prac konserwatorskich muszą być zatwierdzane przez LWKZ, 3) przeprowadzenie badań konserwatorskich w tym stratygraficznych oraz technologiczno-konserwatorskich oraz laboratoryjnych (tynków zewnętrznych, wewnętrznych, zapraw spoin wątków ceglanych, powłok malarskich itp.) wraz z opracowaniem wniosków i wytycznych konserwatorskich do prac przy zabytku łącznie z dokumentacją fotograficzną i rysunkową, w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej opracowanej przez ATELIER - PROJEKT Krystyna Goińska z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Piaskowej 9c/2 oraz określonym przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Renowacja i adaptacja zabytkowego obiektu zamkowego w Sulechowie przy Al. Wielkopolskiej na cele kulturalne wraz z zagospodaro-waniem terenu, współfinansowanego z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (LRPO) na lata 2007-2013, Priorytet IV -Rozwój i modernizacja infrastruktury społecz-nej, Działanie 4.3. -Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich. 2. Wykonawca, w imieniu Zamawiającego, jest zobowiązany do uzyskania pozwoleń na prowa-dzenie badań konserwatorskich. 3. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa powyżej jest realizowane na podstawie decyzji Starosty Zielonogórskiego o pozwoleniu na budowę nr 647/09 z dnia 22.06.2009 r. oraz decyzji nr 684/09 z dnia 01.07.2009 r. 4. Dokumentacja projektowa jest dostępna na stronie www.bip.sulechow.pl, przy czym: 1) po otwarciu strony należy z menu wybrać zakładkę zamówienia publiczne, 2) w wyszukiwarce w polu szukaj należy wpisać słowa: renowacja i adaptacja i użyć przycisku szukaj; wówczas dokumentacja przetargowa na renowację i adaptację obiektu zamkowego w Sulechowie pojawi się poniżej wraz z załączonymi do niej wszystkimi dokumentami - w załącznikach jest zamieszczona dokumentacja projektowa. 5. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na realizację tego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres usług objętych za-mówieniem, będzie wypłacane raz na trzy miesiące, każdorazowo w oparciu o faktury VAT wystawiane przez Wykonawcę i doręczane Zamawiającemu, zgodnie z harmono-gramem płatności, przy czym pierwsza faktura VAT może być wystawiona przez Wykonawcę nie wcześniej, niż z upływem 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 1.3. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu kompleksowego wykonania usługi, w tym minimum: osobę posiadającą uprawnienia określone w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 150, poz. 1579), tj. posiadającą tytuł zawodo-wy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restau-racja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. Wykonawca może wykonywać usługę przy udziale dowolnej liczby osób lub podmiotów. 2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone: a) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwa-lifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.2) lit. a, wyko-nawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na organizację dla mieszkańców Gminy Słubice imprez o charakterze sportowym i sportowo-rekreacyjnym, w tym imprez otwartych i halowych na rok 2016
Dodano: 2016-02-17 - Przetarg nieograniczony na organizację dla mieszkańców Gminy Słubice imprez o charakterze sportowym i sportowo-rekreacyjnym
Dodano: 2015-02-04 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie kart imiennych
Dodano: 2014-12-04 - Przetarg nieograniczony na organizację imprez o charakterze sportowym i sportowo-rekreacyjnym dla mieszkańców gminy Słubice.
Dodano: 2014-03-26 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie kart imiennych
Dodano: 2013-12-23 - Przetarg nieograniczony na organizację dla mieszkańców Gminy Słubice imprez o charakterze sportowym i sportowo-rekreacyjnym, w tym imprez otwartych i halowych oraz zapewnienie bezpłatnego korzystania z basenu w okresie od 29.06.2013 r. do 01.09.2013 r
Dodano: 2013-04-19 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego oraz ich osób towarzyszących i dzieci na podstawie kart imiennych
Dodano: 2013-03-14 - Organizacja i realizacja imprezy Dni Kożuchowa- pod względem artystycznym, rekreacyjnym, akcji reklamowej, kompleksowej ochrony oraz zapewnienia zaplecza technicznego
Dodano: 2010-04-19 - Organizacja i realizacja imprezy Dni Kożuchowa - pod względem artystycznym, rekreacyjnym, akcji reklamowej, kompleksowej ochrony oraz zapewnienia zaplecza technicznego i urządzeń rekreacyjnych
Dodano: 2010-03-29 - ORGANIZACJA i REALIZACJA IMPREZY Dni Miasta Żagań - JARMARK ŚW. MICHAŁA
Dodano: 2009-03-30