Przetargi.pl
Renowacja fortepianu marki J.B. STREICHER & SOHN”

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    ul. 3 Maja 31
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
    REGON: 27628517000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja fortepianu marki J.B. STREICHER & SOHN”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Renowacja fortepianu marki J.B. STREICHER & SOHN”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: a) remont obudowy zewnętrznej oraz belek konstrukcyjnych wraz z uzupełnieniem forniru z wykorzystaniem równorzędnych materiałów m.in. przywrócenie politury w kolorystyce pierwotnej instrumentu, b) odrestaurowanie rezonansu, strun, kołków, mostków oraz elementów metalowych wzmacniających konstrukcję naciągu strun z maksymalnie możliwym zachowaniem oryginalnych elementów, c) remont kapitalny mechanizmu młoteczkowego, klawiatury oraz mechanizmu tłumikowego wraz z wymianą wszystkich zużytych elementów z zastosowaniem równorzędnych materiałów, d) regulacja mechanizmu, intonacja oraz strojenie fortepianu 3. Szczegółowy stan instrumentu przedstawia inwentaryzacja zdjęciowa, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie we własnym zakresie i na swój koszt odebrać instrument, odpowiednio zabezpieczyć oraz dostarczyć do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, po wykonaniu zamówienia. 5. Miejsce odbioru instrumentu: 44-295 Sumina, ul. Dworcowa 26. 6. Miejsce dostarczenia instrumentu po wykonaniu zamówienia: 44-282 Łuków Śląski, ul. Dworska 20 7. Instrument nie jest wpisany do rejestru zabytków. Data produkcji szacowana jest na lata 1860-1870 r. Numer instrumentu: 6983. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość oględzin instrumentu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w rozdziale XXVIII niniejszej SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie prace transportowe, remontowe, towarzyszące, oraz zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, b) do wykonania zamówienia, stosować, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania i zapewniać sprawność eksploatacyjną – mając na uwadze równorzędność materiałów stosowanych w instrumencie, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu, d) udzielić rękojmi i gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres …… miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać z Zamawiającym ewentualną zmianę technologii oraz materiałów niezbędnych do wykonania zadania lub aktualnie wbudowanych w instrumencie, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących tego typu instrumenty. Wykonawca, który zastosował materiały równorzędny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. 12. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według CPV 50.86.00.00-1, 37.30.00.00. 13. Ww. instrument nadaje się do generalnego remontu, po którym powinien zagrać i zabrzmieć znakomicie jak za czasów swej świetności. Postępowanie prowadzone jeste w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50860000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ). 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm. ), zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej: www.bip.starostwo.rybnik.pl

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach