Przetargi.pl
Renowacja elewacji budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Jarosławiu

Zespół Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, pl. Mickiewicza 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 621 23 11 , fax. 16 621 23 11
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej
    pl. Mickiewicza 13 13
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 16 621 23 11, fax. 16 621 23 11
    REGON: 65095616900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsejar.tc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja elewacji budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Jarosławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu konserwatorskich prac remontowych (renowacyjnych) zabytkowej fasady (elewacji) budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Jarosławiu. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 206 000 euro. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia obejmują w szczególności: 1) oczyszczenie ceglanych partii elewacji z renowacją spoinowania; 2) odsolenie cegieł i detali wykonać kompresem odsalającym; 3) uzupełnienie ubytków w licu muru z cegły, 4) wykonanie impregnacji strukturalnej muru z cegły impregnatem krzemo - organicznym połączonej z zabiegiem hydrofobizacji; 5) usunięcie tynków w partiach tynkowanych; 6) wykonanie nowych renowacyjnych tynków zewnętrznych w technologii firmy Remers lub równoważnej; 7) odtworzenie zniszczonych i brakujących elementów detalu (profilowane naroża, opaski okienno - drzwiowe, zworniki łęków, zębate fryzy gzymsów wieńczących itp.); 8) wykonanie robót malarskich w technologii firmy Remers lub równoważnej. Szczegółowy zakres ilościowy oraz jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określają Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także dokumentacja projektowa i techniczna, które to dokumenty stanowią Załączniki do dokumentacji przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnieniami do kierowania budową oraz kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579), b) przedstawią dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, o których mowa powyżej uprawnień do kierowania budową oraz kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, c) wykonali siłami własnymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej dwa zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż powyżej 300 000 PLN, d) przedstawią dokumenty potwierdzające, że powyższe zamówienia zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 300 000 zł; 4) na wykonane roboty budowlane udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, ich wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, z których przynajmniej jedna będzie posiadać uprawnienia do kierowania budową oraz kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia na okres wykonywania zamówienia osób, o których mowa powyżej w ppkt 5, jeżeli w ww. wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykazane w wykazie, o którym mowa powyżej w ppkt 5, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia, ze szczególnym uwzględnieniem osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi, która winna przedłożyć: a) decyzję stwierdzającą posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano - konstrukcyjnej, b) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa, c) dokumenty potwierdzające co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub oświadczenie o posiadaniu 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, albo zaświadczenie o kwalifikacjach wydane na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197), lub § 17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz. 55); 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty budowlane polegające na remoncie, konserwacji lub renowacji elewacji obiektów wpisanych do rejestru zabytków); 9) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w powyższym wykazie (wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ) zostały wykonane należycie; 10) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zsejar.tc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach