Przetargi.pl
Renowacja elewacji budynku komunalnego przy ul. Stary Rynek 6 w Witkowie

Gmina i Miasto Witkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62230 Witkowo, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 778 194 , fax. 614 778 855
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Witkowo
    ul. Gnieźnieńska 1
    62230 Witkowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 778 194, fax. 614 778 855
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.witkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja elewacji budynku komunalnego przy ul. Stary Rynek 6 w Witkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji elewacji frontowej budynku kamienicy w Witkowie przy ul. Stary Rynek 6 o powierzchni 337,89 m2 (wymiary 10,96 m do 12,87 m wysokość, 12,34 m + 16,88 m szerokość). W ramach zadania Wykonawca skuje odparzony, zawilgocony i odspojony tynk i wykona nowy; wymieni wszystkie opierzenia i parapety na elewacji frontowej oraz opierzenia na połączeniu dachu z rynną; pomaluje elewacje frontowe i szczytową wg wskazanej kolorystyki; wymieni część stolarki w obrębie parteru - wg zestawienia stolarki; skoryguje i uporządkuje otwory w obrębie parteru (zamurowania i rozkucia); naprawi i uzupełni wszystkie stopnie wejściowe do budynku na elewacjach frontowych; wymieni wszystkie kratki wentylacyjne na elewacji; wykona renowację i uzupełni lub odtworzy wszystkie gzymsy i detale sztukatorskie na elewacji; wymieni instalację odgromową; wykona renowację kutych balustrad balkonów oraz metalowego pokrycia wieżyczki ozdobnej; uporządkuje lub w razie możliwości usunie nieczynne kable elektryczne i teletechniczne; zabezpieczy stolarkę okienną i drzwiową. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarami i SIWZ. 2. UWAGA ! 1) Kosztorys ofertowy Wykonawca sporządza na własny koszt w oparciu i zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego: projektem budowlano – wykonawczym i przedmiarami. Podane w przedmiarach robót katalogi podstawy wyceny są przykładowe i nie są wiążące dla celów sporządzania oferty. Wartość oferty wyceniona na podstawie w/w dokumentów jest wartością ryczałtową. Kosztorys ofertowy ma jedynie charakter pomocniczy i służy do przedstawienia sposobu obliczenia ryczałtowej ceny oferty. Nieujęcie przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym jakiejś pozycji określonej w przedmiarach robót lub błędne opisanie pozycji czy obmiaru, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania tych robót, przy czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu. Zamawiający uzna, że Wykonawca skalkulował te roboty w innych pozycjach kosztorysu ofertowego. 2) Jeżeli w SIWZ (wraz z załącznikami) wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wszelkie zmiany materiałów wykończeniowo budowlanych wymagają uzyskania akceptacji Wojewódzkiego Konserwatora Zbytków w Poznaniu. 3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie niezbędne zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót przed osobami postronnymi, w tym m.in. wykonanie projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego od Gminy i Miasta Witkowo oraz Powiatowego Zarządu Dróg. 4) Wszystkie materiały, użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, w pierwszym gatunku, posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami, normami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed zastosowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. W/w materiały/produkty winny spełniać postanowienia aktualnej ustawy o wyrobach budowlanych, winny być zgodne z projektem budowlanym. 5) Wszystkie wejścia do budynku muszą być dostępne dla osób, które z nich korzystają (wejścia do części mieszkalnej, do bankomatu, do sklepu, brama wjazdowa), muszą być zabezpieczone w taki sposób, by na osoby korzystające z nich nie spadały skuwane, nakładane, odpadające elementy oraz odpady, woda itp., znajdujące się na rusztowaniu. 6) Po wykonaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej. 7) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć niezwłocznie po podpisaniu umowy wszystkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, w tym uprawnienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika. W razie konieczności Zamawiający może żądać od Wykonawcy dostarczenia dokumentów niezbędnych do wykonania umowy. 8) Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie aby oszacować do wyceny jakość tynku i powierzchnię napraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla zamówienia w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100). 3. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarto w pkt IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty zgodnie z pkt VII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach