Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, ul. E. Orzeszkowej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8426051 do 57,59 8400039 , fax. 059 8422207, 0590840 00 39
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.
ul. E. Orzeszkowej 1
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, fax. 059 8422207, 0590840 00 39 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wodociagi.slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja dwóch betonowych komór zagęszczaczy grawitacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe polegające na renowacji dwóch betonowych komór zagęszczaczy grawitacyjnych (w systemie napraw i ochrony żelbetu materiałami PCC/SPCC), wykonywane na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Sportowej 73 w Słupsku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty - załącznik nr 1 do IDW. 2) Szczegółowy kosztorys ofertowy. 3) Zaparafowana Karta Gwarancyjna – załącznik nr 5 do IDW. 4) Oświadczenie wymienione w punkcie 8.1. IDW. 5) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Przy Torze 20C/2a w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Zastawnej 7/4 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Przy Torze 20a/3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Powstańców Warszawy 5/2 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Westerplatte 36/1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Powstańców Warszawy 6/2 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. 10 Lutego 1 lok. 9 i lok. 13 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 21/7 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Dworcowej 4/3 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 52 m 4 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-22