Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
- Data zamieszczenia: 2017-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
REGON: 000515780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja drzwi wejściowych i remont schodów wejściowych do budynku przy ul. Narutowicza 11 w Katowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na renowacji drzwi wejściowych i remoncie schodów wejściowych do budynku przy ul. Narutowicza 11 w Katowicach. Zamówienie obejmuje prace polegające w szczególności na renowacji drzwi wejściowych do budynku (odtworzenie drzwi z wykorzystaniem snycerki pierwotnej), odtworzeniu profilu ślemienia z szybą przezierną (niedekoracyjna - szyba zespolona) kolor stolarki RAL kryjący, uzupełnieniu elementów brakujących np. guzy. Drzwi powinny zostać wyposażone w: - zasuwkę, - samozamykacz, - klamkę metalową (może być w kolorze mosiądzu), oraz należy osadzić w podłodze tuleję. Remont schodów polegać ma na: - rozebraniu konstrukcji schodów istniejących, - wykonaniu nowych o konstrukcji żelbetowej z równymi stopniami i z okładziną gr 3cm z granitu płomieniowanego, - wykonaniu jednostronnej poręczy z pochwytem stalowym malowanym proszkowo. Zamawiający wymaga, aby wszyscy pracownicy budowlani przewidziani do realizacji zamówienia, wykonujący czynności bezpośrednio polegające na renowacji drzwi wejściowych oraz remoncie schodów zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 oraz przedmiar robót wraz ze zdjęciami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli przedmiar robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 13.390,92 zł brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-07-23 - Remont kapliczek pw. Św. Jana Nepomucena przy ul. Rudzkiej w Rybniku-Stodołach oraz Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej/Wjazdowej w Rybniku-Chwałowicach.
Dodano: 2024-07-18 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja i restauracja budynku dawnej straży pożarnej szybu "Franciszek" w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-07-04 - REMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.
Dodano: 2024-07-02 - Wymiana Stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. " Termomodernizacja budynku oświatowego w Jeżowej przy ul. Asfaltowej 29
Dodano: 2024-06-26 - 4WOG-1200.2712.43.2024 Remont budynku nr 18 Opole
Dodano: 2024-06-25 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie prac modernizacyjnych toalety damskiej na parterze przy Dużej Scenie Teatru Śląskiego im. St. Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-06-18 - remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-06-13