Przetargi.pl
Remonty Odcinków dróg leśnych w Leśnictwach: Wałdowo, Stołczno i Lipie o łącznej długości 490 mb.

Nadleśnictwo Człuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Sobieskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8343434
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Człuchów
    ul. Sobieskiego 3 3
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8343434
    REGON: 77052836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.pl/czluchow/info.php?id=38
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty Odcinków dróg leśnych w Leśnictwach: Wałdowo, Stołczno i Lipie o łącznej długości 490 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są remonty odcinków dróg leśnych: 1. w Leśnictwie Wałdowo: - droga leśna nr 331 na odcinkach o łącznej dł. 108 mb - droga leśna nr 353 na odcinkach o łącznej dł. 40 mb - droga leśna nr 354 na odcinkach o łącznej dł. 98 mb 2. w Leśnictwie Stołczno: - droga leśna p.poż. nr 18 na odcinkach o łącznej dł. 224 mb 3. w Leśnictwie Lipie - droga leśna p.poż. nr 21 na odcinkach o łącznej dł. 20 mb poprzez mechaniczne wyrównanie, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku oraz utwardzenie nawierzchni odcinków płytami drogowymi żelbetowymi typu JOMB, wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego i gruntu rodzimego, utwardzenie podjazdów do płyt tłuczniem betonowym ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1. Warunki art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych u Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia - musi mieć uprawnienia do wykonywania robót budowlanych drogowych u Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Wykonawca musi zatrudniać kierownika budowy , który posiada: - wykształcenie wyższe lub minimum średnie techniczne - całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 6 lat - doświadczenie w branży drogowej- minimum 4 lata, w tym na stanowisku kierownika budowy - minimum 2 lata - posiada ważne uprawnienia budowlane wykonawcze w branży drogowej - posiada aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów budownictwa 2. Wykonawca musi posiadać jako minimum następujący sprzęt: - koparka o pojemności łyżki powyżej 0,25 m3 - minimum szt. 1 - spycharka o mocy minimum 100 KM - minimum szt. 1 - równiarka samojezdna o mocy minimum 100 KM - minimum szt. 1 - walec wibracyjny o masie minimum 8 t. - minimum szt. 1 3. Wymaga się aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( technologia nawierzchni z płyt betonowych a ich łączna wartość wyniosła minimum 200 tys. zł.) u Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wymaga się aby wykonawca nie zalegał z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - wymaga się aby wykonawca nie zalegał z opłacaniem podatków - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej u Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki inne niż określone w Prawie Zamówień Publicznych u Wykonawca zamówienie zrealizuje zgodnie z opisem zamówienia i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót . u Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty remontowe u Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy na wykonanie niniejszego zadania Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: a) Formularz oferty b) Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (z tych dokumentów powinno wynikać, kto jest pełnomocnym przedstawicielem wykonawcy), - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U Nr 19, poz. 177) (załącznik Nr l do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: d) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofer f) Wykaz personelu na formularzu stanowiącymi załącznik Nr 2 do formularza oferty, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji W szczególności należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wykonawczych wyznaczonego Kierownika Budowy oraz jego życiorys zawodowy zawierający dane na temat jego kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające spełnienie podanych niżej warunków: - wykształcenie wyższe lub minimum średnie techniczne - całkowite doświadczenie zawodowe - minimum 6 lat - doświadczenie w branży drogowej- minimum 4 lata, w tym na stanowisku kierownika budowy - minimum 2 lata - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży - posiadanie aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów budownictwa g) Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego posiadania. Wymaga się aby Wykonawca posiadał lub miał zapewniony dostęp ( poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna itp.) do sprawnego sprzętu gwarantującego odpowiednia jakość robót , potwierdzony odpowiednimi dokumentami w złożonej ofercie tj. jako minimum: - koparka o pojemności łyżki powyżej 0,25 m3 - minimum szt. 1 - spycharka o mocy minimum 100 KM - minimum szt. 1 - równiarka samojezdna o mocy minimum 100 KM - minimum szt. 1 - walec wibracyjny o masie minimum 8 t. - minimum szt. 1 h) Dane o doświadczeniu wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do formularza oferty. Wymaga się aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( technologia nawierzchni z płyt betonowych a ich łączna wartość nie była mniejsza niż 200 tys. zł.) i) Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. j) Polisę ubezpieczeniową ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1) Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt 7 a do 7 l winny być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecinek.pl/czluchow/info.php?id=38
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach