Przetargi.pl
Remonty nawierzchni ulic miasta Płocka

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Bielska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (0-24) 364 01 20 , fax. (0-24) 367 19 10
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Bielska 9/11
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. (0-24) 364 01 20, fax. (0-24) 367 19 10
    REGON: 61020928000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd-plock.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni ulic miasta Płocka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest wykonanie następującego zakresu robót: Remonty nawierzchni ulic miasta Płocka Zakres minimalny, podstawowy obejmuje remont nawierzchni ul. Batalionu „Zośka” - cała ulica, tj. od skrzyżowania z ul. Batalionu „Parasol” przy nr 2 do skrzyżowania z ul. Batalionu Parasol przy nr 61 Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Zakres opcjonalny obejmuje: Opcja 1: remont nawierzchni ul. J. Bytnara „Rudego” - cała ulica Opcja 2 : remont nawierzchni ul. ul. Medycznej - odcinek od skrzyżowania z ul Szpitalną do wjazdu na parking przy Szpitalu Wojewódzkim od strony zachodniej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium - 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych lub ogólnodostępnych dokumentów, 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, 4)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 3 /jeżeli dotyczy/. 5) Kosztorys Ofertowy (oddzielnie dla zakresu podstawowego i opcjonalnych)– sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach