Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3118060 , fax. 94 3425419
- Data zamieszczenia: 2019-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
ul. Połczyńska 24
75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3118060, fax. 94 3425419
REGON: 33000246600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie” 2. Roboty w ramach zamówienia: - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni gruntowych i ulepszonych – 280 000 m2 - Miejscowe uzupełnienie ubytków pomiędzy płytami betonowymi mieszanką optymalną z kruszywa łamanego – materiał wykonawcy – 26 m3 - Dowóz materiału na uzupełnienia z wbudowaniem i zagęszczeniem (materiał inwestora z miejsca składowania oddalonego max. 15 km od Koszalina) – 150 m3 - Roboty ziemne w gruncie kat. II – IV z wywozem na składowisko i opłata za składowanie – 30 m3 - Ścinanie zawyżonych poboczy z profilowaniem, zgęszczeniem i wywozem nadmiaru gruntu – 460 mb. - Wykonywanie rowków odpływowych w zawyżonych poboczach (min. 5 jednorazowo) – 50 szt - Naprawa cząstkowa nawierzchni gruntowej z dowozem i zagęszczeniem kruszywa w miejscu ubytków i kolein – materiał inwestora (min. 1 m3) – 90 m3. - Naprawa cząstkowa poboczy z dowozem i zagęszczeniem kruszywa w miejscu ubytków i kolein – materiał inwestora (min. 1 m3) – 90 m3. Uwaga! W miejscach, gdzie w specyfikacjach technicznych oraz w szacunkowym określeniu wartości zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, w szczególności, o których mowa w art. 30 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 3. Na podstawie art.29 ust.3a ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U z 2018 r. poz. 357) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących w toku realizacji zamówienia prace wskazane w opisie przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania, tj. pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane, w tym w szczególności obejmujących: branża drogowa. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „D” SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego mBank S.A. Oddział Szczecin 91 1140 1137 0000 2162 9500 1004. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć w Dziale Finansowo – Księgowym ZDiT pok. 11 lub bezpośrednio do oferty. W przypadku złożenia oryginału wadium bezpośrednio do oferty zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. Kopię dokumentów wadialnych należy załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin. 5. Oferta wspólna. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym (wnoszonym w innej formie niż pieniądz) winno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Gwarancja wadialna będzie również skuteczna jeżeli w swojej treści powoływała się będzie na udzielone liderowi pełnomocnictwo od reszty konsorcjantów i będzie obejmowała zdarzenia spowodowane działaniem i zaniechaniem innych członków. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 2 i 4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postepowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oferta winna zawierać: a) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (Formularz nr 1 do rozdziału B SIWZ) b) Wyceniony Przedmiar Robót (Formularz Nr 2 stanowiący załącznik do rozdziału B SIWZ), c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania (Formularz nr 3 do rozdziału B SIWZ) d) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu (Formularz nr 4 do rozdziału B SIWZ) e) oświadczenie Wykonawcy o obowiązku podatkowym u Zamawiającego (Formularz nr 5 do rozdziału B SIWZ), f) dowód wniesienia wadium g) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, h) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający uznaje, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także dokonywanie czynności wymienionych w Dziale XIV pkt 9 i 10 SIWZ. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawcy składający wspólna ofertę muszę złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być stanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Przybiernów rea w cz:Cz nr 1ul. K Wielkiego, ul. K Jagiellończyka w Przybiernowie i odc drogi wŁoźnicy, Cz 2ul. Dąbrowskiego w Czarnogłowach, Cz 3nadzór inw
Dodano: 2024-07-10 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina
Dodano: 2024-07-02 - „Remont ul. Czarnkowskiego wraz ze skrzyżowaniem z ul. Grunwaldzką w m. Czaplinek”
Dodano: 2024-06-27 - Remont drogi leśnej DP7 na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Bierzwnik
Dodano: 2024-06-12 - Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa”
Dodano: 2024-05-29 - Remont ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ul. Tanowskiej.
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Czarnogłowy
Dodano: 2024-03-22 - Przebudowa drogi do m. Liniec - Etap I
Dodano: 2024-03-14 - Remont ul. Piłsudskiego w Policach na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ul. Tanowskiej
Dodano: 2024-02-13 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4330Z na odcinku o długości około 2,1 km
Dodano: 2024-02-12