Przetargi.pl
Remonty nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5103125 , fax. 22 5103189
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5103125, fax. 22 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic. I. Zakres i rodzaj robót obejmuje: 1) Remonty nawierzchni rozbieralnych na nw. ulicach: - ul. Jędrzejowskiego - remont nawierzchni chodnika na długości 230 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika; - ul. Gąsiorowskiej - remont nawierzchni chodnika na długości 480 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika; - ul. Świętosławskiego - remont nawierzchni chodnika na długości 150 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika; - ul. Odkryta skrzyż. z ul. Grzymalitów - remont zatoki autobusowej z betonowej kostki brukowej; - ul. Myśliborska - remont nawierzchni chodnika na długości 400 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą obrzeża betonowego; - ul. Kobiałka - remont nawierzchni chodnika na długości 80 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z wymianą krawężnika i obrzeży betonowych; - ul. Ostródzka - remont nawierzchni chodnika na wysokości przystanku autobusowego Maćka z Bogdańca na długości 30 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z wymianą krawężnika oraz wymianą kruszywa łamanego w chłonnym poboczu; - ul. Ostródzka - remont nawierzchni chodnika na wysokości NR 132 na długości 50 metrów polegająca na wymianie nawierzchni na betonową kostkę brukową wraz z wymianą krawężnika i obrzeży betonowych oraz wymianą kruszywa łamanego w chłonnym poboczu; - ul. Brzeziny - remont nawierzchni jezdni z betonowej kostki brukowej o pow. ca. 500 m 2 wraz z regulacja krawężnika; - ul. Wiklinowa - remont nawierzchni chodnika na długości 200 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z wymianą krawężnika i obrzeży betonowych; - ul. Uczniowska - remont nawierzchni chodnika na długości 150 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika i obrzeża betonowego; - ul. Szlachecka - wykonanie chodnika na długości 50 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z obramowaniem obrzeżem betonowym; - ul. Echa Leśne - remont nawierzchni chodnika na długości 20 metrów z betonowej kostki brukowej wraz z obramowaniem obrzeżem betonowym; - ul. Juranda ze Spychowa - remont nawierzchni chodnika na długości 100 metrów z płyt 50x50x7 wraz z wymianą krawężnika; - ul. Braci Zawadzkich - remont chodnika. 2) Zainstalowanie i wybudowanie i progów zwalniających w wyznaczonych przekrojach ulicznych. 3) Odtworzenie i wprowadzenie niezbędnego oznakowania dla prawidłowego funkcjonowania wykonanych robót. 4) Realizacja budżetu partycypacyjnego: 4.1 ul. Podróżnicza - na długości 165 m obustronne utwardzenie poboczy; 4.2 ul. Strumykowa - realizacja kontra-pasa rowerowego; 4.3 ul. Chęcińska - zainstalowanie lustra drogowego. 5) Usuniecie barier dla niepełnosprawnych poprzez obniżenie krawężników na przejściach dla pieszych. 6) Usunięcie powstałych w ciągu roku awarii. II. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, w skład której wchodzą: - Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla Remontów nawierzchni rozbieralnych jezdni, chodników, ścieżek rowerowych wraz z oznakowaniem ulic, - Przedmiary robót składające się z trzech części: Część I - przedmiar remontów nawierzchni rozbieralnych, Część II - przedmiar na roboty w ramach budżetu partycypacyjnego, tj.: w ul. Podróżniczej - obustronne utwardzenie poboczy i w ul. Strumykowej - realizacja kontra-pasa rowerowego, Część III - przedmiar na roboty w ramach budżetu partycypacyjnego, tj.: w ul. Chęcińskiej - zainstalowanie lustra drogowego, oraz w wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. 2.2. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 5 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, szczegółowo określone zostały w przedmiarach robót. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nieobjęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 tys. zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach