Przetargi.pl
Remonty nawierzchni nieulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147114 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147114, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 00052360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni nieulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pn.: Remonty nawierzchni nieulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice jest : Zakres robót obejmuje remont nawierzchni ulic określony zadaniami. Zadanie I Naprawa istniejącej nawierzchni poprzez jej rozwarstwienie i ponowne nadanie jej profilu z zagęszczeniem. Zakres prac obejmuje : 1. Rozwarstwienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej lub z frezu asfaltowego na głębokość 10cm i ponowne jej profilowanie ( nadanie spodku podłużnego i poprzecznego ) z zagęszczeniem. 2. Regulacja urządzeń obcych ( zawory wodne lub gazowe, włazy kanałowe ). 3. W razie konieczności należy wyrównać rozwarstwioną nawierzchnię warstwą tłucznia lub frezu asfaltowego o grubości od 1 -10cm z zagęszczeniem. Nie dopuszcza się kruszywa dolomitowego do wykonania prac. Kruszywo - musi spełniać wymagania PN - EN 13242 / 2004 Zadanie II Naprawa istniejącej nawierzchni poprzez wyrównanie warstwą frezu asfaltowego. Zakres prac obejmuje : 1. Rozwarstwienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej lub z frezu asfaltowego na głębokość 5cm. 2. Regulacja urządzeń obcych ( zawory wodne lub gazowe, włazy kanałowe ). 3. Wykonanie warstwy wzmacniającej z tłucznia kamiennego o grubości warstwy od 1-10cm. - rozścielenie warstwy tłucznia kamiennego z wyrównaniem pod szablon ze stopniowym uzupełnianiem w czasie wałowania, 4. Wykonanie nawierzchni z frezu asfaltowego o grubości warstwy 7cm. - rozścielenie warstwy destruktu asfaltowego z wyrównaniem pod szablon ze stopniowym uzupełnianiem w czasie wałowania, - pielęgnacja wykonanej nawierzchni. 5. Dosypanie poboczy ziemią o średniej grubości 7cm i szerokości 0,5m z zagęszczeniem. Kruszywo - musi spełniać wymagania PN - EN 13242 / 2004 Zadanie III Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni odspojenie gruntu ( wywóz i utylizacja urobku po stronie Wykonawcy ), - profilowanie dna koryta z mechanicznym jego zagęszczeniem, - uformowanie poboczy na szerokość do 0,75m z wyrównaniem do wymaganego profilu, - mechaniczne zagęszczenie poboczy. 2. Wykonanie warstwy odcinającej - uzupełniające wyrównanie podłoża, - rozścielenie warstwy odcinającej i doprowadzenie do wymaganego profilu, - mechaniczne zagęszczenie warstwy odcinającej. 3. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna - mechaniczne rozścielenie kruszywa, - zagęszczenie warstwami. 4. Wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego - warstwa górna - rozścielenie warstwy destruktu asfaltowego z wyrównaniem pod szablon ze stopniowym uzupełnianiem w czasie wałowania, - regulacja urządzeń obcych ( zawory wodne lub gazowe, włazy kanałowe ). Dopuszcza się wykonanie warstwy odcinającej z żużla wielkopiecowego mielonego (bez zanieczyszczeń). Kruszywo - musi spełniać wymagania PN - EN 13242 / 2004 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 2 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie elementy wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione przez inne - za równoważne Zamawiający uzna takie, które mają parametry techniczne równe lub lepsze od wskazanych i posiadają wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zakres opcji obejmuje wykonanie prac do wartości nie większej niż 130 000,00 zł brutto za wykonanie całego zadania. Warunki skorzystania z prawa opcji: 1. Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać . 2. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie trwania umowy. 3. Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy. 4. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zakres prac określony w zakresie minimalnym- załącznik nr 8 do SIWZ, jest wielkością minimalną gwarantowaną - w trakcie trwania umowy wielkość ta może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, lecz wartość całego zadania nie może przekroczyć kwoty 130 000,00zł brutto. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie zakresu prac określonym w zakresie minimalnym- załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie według faktycznie wykonanych prac, zgłoszonych do wykonania przez przedstawiciela Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie sukcesywnie na podstawie pisemnych poleceń Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331406
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach