Przetargi.pl
Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Sulechów

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Sulechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Opis przedmiotu zamówienia: Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Sulechów, w tym: 1) remonty cząstkowe nawierzchni z cięciem piłą, 2) remonty cząstkowe nawierzchni bez cięcia piłą, 3) remonty cząstkowe nawierzchni masą na zimno, 4) remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu recyklera, 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową, 6) frezowanie nawierzchni bitumicznej, 7) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), gru-bość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa, wraz z wykonaniem sprysku, 8) likwidacja spękań i rakowin emulsją asfaltową i grysami, 9) zalewanie szczelin masą zalewową, w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego, przy założeniu średniej, orienta-cyjnej grubości ubytku w nawierzchni 4 cm dla remontów opisanych w pkt 1-4 powyżej Podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie. Faktyczna ilość usług do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej netto z oferty Wykonawcy. W przypadku faktycznego wykonania mniejszej ilości prac niż określone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niższego wynagrodzenia. Wszystkie roboty muszą być wykonane z materiałów własnych Wykonawcy. 2. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że rozliczenie należności następować będzie na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiającemu nie częściej niż raz w miesiącu, po wykonaniu prac określonych protokołem typowania oraz dokonaniu odbioru tych prac bez zastrzeżeń. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdy w przedmiarze robót użyte są nazwy własne materiałów Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy materiałów równoważnych o nie gorszy parametrach. 6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji (max. o 12 miesięcy ponad 12 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach