Gmina Sulechów ogłasza przetarg
- Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
- Data zamieszczenia: 2017-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
REGON: 52676500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie gminy Sulechów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonywanie remontów nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Sulechów, w tym: 1) remonty cząstkowe nawierzchni z cięciem piłą, 2) remonty cząstkowe nawierzchni bez cięcia piłą, 3) remonty cząstkowe nawierzchni masą „na zimno”, 4) remonty cząstkowe przy użyciu recyklera, 5) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową grysowo-żwirową, 6) frezowanie nawierzchni bitumicznej, 7) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych (warstwa ścieralna), grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa, 8) likwidacja spękań i rakowin emulsją asfaltową i grysami, 9) zalewanie szczelin masą zalewową. Przy szacowaniu ceny jednostkowej remontów opisanych w ppkt 1), 2), 3) oraz 4) należy przy-jąć średnią grubości ubytku w jezdni 4 cm. Miejsce wykonania prac każdorazowo wskaże Za-mawiający. Podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie. Faktyczna ilość remontów do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej netto z oferty Wykonawcy. W przypadku faktycznego wykonania mniejszej ilości prac niż określone w ofercie Wykonawcy, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niższego wynagrodzenia. Wszystkie prace muszą być wykonane z materiałów własnych Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio roboty remontowe objęte umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w pkt 2 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w pkt 2 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 2 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w pkt 2 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów o nie gorszych parametrach. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa systemów wodociągowych i kanalizacyjnych w Gminie Zabór
Dodano: 2024-04-10 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ NAWIEWNO – WYWIEWNYCH W SOI CZERWIEŃSK, SOI KROSNO ODRZAŃSKIE, SOI SULECHÓW,
Dodano: 2021-01-12 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w rejonie administrowanym przez ADM nr 4 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-10-15 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA NAPRAWĘ OKAPÓW W BUDYNKU NR 3 W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 1 W SULECHOWIE, SPRAWA NR 58/PN/2020
Dodano: 2020-09-25 - Utrzymanie fontann miejskich w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-06-16 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych ZGM w Gorzowie Wlkp. w rejonie administrowanym przez ADM 4
Dodano: 2020-05-18 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA WYKONANIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ NAWIEWNO – WYWIEWNYCH W SOI CZERWIEŃSK, SOI KROSNO ODRZAŃSKIE, SOI SULECHÓW.
Dodano: 2020-04-02 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w rejonie administrowanym przez ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-03-31 - Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w rejonie administrowanym przez ADM nr 3 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2020-03-20 - Oświetlenie ulic, placów i dróg – prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych będących własnością Gminy Sulechów
Dodano: 2020-02-24