Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg
- Adres: 03122 Warszawa, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 103 125 , fax. 225 103 189
- Data zamieszczenia: 2017-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
ul. Modlińska 197
03122 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 103 125, fax. 225 103 189
REGON: 1525966300036 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów nawierzchni asfaltowych na: a) drogach gminnych, b) drogach wewnętrznych, t.j.: - remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie; - roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni asfaltowych; - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych asfaltowych; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych; - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa wiążąca i ścieralna); - uzupełnienie brakujących kratek na wpustach deszczowych i pokryw na studniach kanałowych - inne roboty drogowe niezbędne do wykonania w/w robót (m.in. rozbiórka i ustawienie krawężnika oraz rozbiórka i odtworzenie podbudowy); - zabezpieczenie miejsca powstałej awarii w jezdni, zagrażającej bezpośrednio bezpieczeństwu uczestników ruchu poprzez fizyczne wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie w ciągu 4 godzin od zgłoszenia Wykonawcy; - odtworzenie nawierzchni awarii od momentu zgłoszenia w ciągu 48 godzin. Szczegółowy zakres robót został określony w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na remonty nawierzchni asfaltowych dróg - zał. Nr 13 do SIWZ (dokumentacja). oraz przedmiarach robót na: - remonty nawierzchni asfaltowych drogi gminne - zał. nr 1a do umowy - remonty nawierzchni asfaltowych drogi wewnętrzne - zał. nr 1b do umowy, 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane STWiORB i kosztorysach). 2.4. Przewidywany podział zamówienia na części Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części 2.5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy 5 pięć osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. tj:. - 3 pracowników wykonujących roboty bitumiczne, - 2 pracowników wykonujących roboty brukarskie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 2 z zastrzeżeniem postanowień pkt 4. 4. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT każdorazowo wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w pkt. 2 oraz o wypłaceniu zatrudnionym pracownikom wynagrodzenia za pracę za okres rozliczeniowy objęty fakturami Wykonawcy potwierdzonym ich podpisami. 5. Zamawiający dopuszcza zmiany osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 2. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników, w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2014 poz. 1502 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25 tys. zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89. 7b) Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-06-14 - „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze”
Dodano: 2024-06-14 - Termomodernizacja w zakresie wymiany dwóch okien typu porte fenetre w Pałacu” w Jabłonnie
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej i kulturalnej na terenie Gminy Parysów
Dodano: 2024-06-14 - Budowa Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w miejscowości Grala-Dąbrowizna
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Justynów oraz Młodzieszyn
Dodano: 2024-06-13 - Rozwój bazy sportowej nad Zalewem Miejskim w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-06-13 - „Remont odcinka drogi gminnej nr 351206W w miejscowości Wawrzyszów, gmina Wolanów”
Dodano: 2024-06-13 - Rozwój bazy sportowej nad Zalewem Miejskim w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-06-13 - „Modernizacja budynku zaplecza na stadionie sportowym w Glinojecku”
Dodano: 2024-06-12