Przetargi.pl
Remonty klatek schodowych w budynkach przy ul. Koszalińskiej 10b, ul. Wandy 22 i przy ul. Przedwiośnie 2a w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty klatek schodowych w budynkach przy ul. Koszalińskiej 10b, ul. Wandy 22 i przy ul. Przedwiośnie 2a w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatek schodowych budynków mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: część 1 – remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Koszalińskiej 10b obejmuje malowanie tynków, malowanie elementów metalowych, wymianę drzwi do piwnicy i na strych, naprawę drzwi wejściowych, malowanie stolarki drzwiowej, renowację posadzki z lastrico, ułożenie płyty g-k na suficie, wykonanie szachtów do instalacji teletechnicznych, wymianę wewnętrznej linii zasilającej, wymianę tablicy głównej, tablic piętrowych i wyłącznika p.poż, wymianę instalacji administracyjnej z tablicą, wymianę opraw oświetleniowych na LED, białkowanie piwnic i strychu; uwaga: Kolorystykę wszystkich wymalowań oraz szczegółowy sposób wykonania robót należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru wg wytycznych konserwatora zabytków - budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; część 2 – remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Wandy 22 obejmuje  malowanie tynków, malowanie elementów metalowych, wymianę drzwi wejściowych do mieszkań, na strych, do piwnicy i do WC, wymianę okien, naprawę schodów, w tym m.in. wykonanie nowej balustrady, wymianę stopnic, malowanie; naprawę bram wjazdowych, brukowanie przejazdu, malowanie stolarki drzwiowej, wymianę opraw oświetleniowych na LED, ułożenie płyty g-k na suficie, wykonanie szachtów do instalacji teletechnicznych, wymianę wewnętrznej linii zasilającej, wymianę tablicy głównej, tablic piętrowych i wyłącznika p.poż, wymianę instalacji administracyjnej z tablicą, wykonanie nowych podłóg i posadzek; uwaga: Kolorystykę wszystkich wymalowań oraz szczegółowy sposób wykonania robót należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru wg wytycznych konserwatora zabytków - budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; część 3 – remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Przedwiośnie 2a obejmuje wymianę drzwi zewnętrznych, do piwnicy, wymianę okien, naprawę i malowanie tynków, malowanie elementów metalowych, malowanie balustrad, czyszczenie i impregnację posadzek z lastrico, zamurowanie otworów z luksferami, uzupełnienie ocieplenia elewacji, ułożenie płyty g-k na suficie, wykonanie szachtów do instalacji teletechnicznych, wymianę wewnętrznej linii zasilającej, wymianę tablicy głównej, tablic piętrowych i wyłącznika p.poż, wymianę instalacji administracyjnej z tablicą, wymianę instalacji domofonowej, wymianę opraw oświetleniowych na LED; uwaga: Kolorystykę wszystkich wymalowań oraz szczegółowy sposób wykonania robót należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru. UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 3. Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2018, poz. 108). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują roboty budowlane opisane w przedmiarze robót w szczególności związane z: dla części 1: malowaniem tynków, malowaniem elementów metalowych, wymianą drzwi do piwnicy i na strych, naprawą drzwi wejściowych, malowaniem stolarki drzwiowej, renowacją posadzki z lastrico, ułożeniem płyty g-k na suficie, wykonaniem szachtów do instalacji teletechnicznych, wymianą wewnętrznej linii zasilającej, wymianą tablicy głównej, tablic piętrowych i wyłącznika p.poż, wymianą instalacji administracyjnej z tablicą, wymianą opraw oświetleniowych na LED, białkowaniem piwnic i strychu; dla części 2: malowaniem tynków, malowaniem elementów metalowych, malowaniem balustrad, wymianą drzwi wejściowych do mieszkań, na strych, do piwnicy i do WC, wymianą okien, naprawą schodów, w tym m.in. wykonaniem nowej balustrady, wymianą stopnic, malowaniem; naprawą bram wjazdowych, brukowaniem przejazdu, malowaniem stolarki drzwiowej, wymianą opraw oświetleniowych na LED, ułożeniem płyty g-k na suficie, wykonaniem szachtów do instalacji teletechnicznych, wymianą wewnętrznej linii zasilającej, wymianą tablicy głównej, tablic piętrowych i wyłącznika p.poż, wymianą instalacji administracyjnej z tablicą, wykonaniem nowych podłóg i posadzek; dla części 3: wymianą drzwi zewnętrznych, do piwnicy, wymianą okien, naprawą i malowaniem tynków, malowaniem elementów metalowych, czyszczeniem i impregnacją posadzek z lastrico, zamurowaniem otworów z luksferami, uzupełnieniem ocieplenia elewacji, ułożeniem płyty g-k na suficie, wykonaniem szachtów do instalacji teletechnicznych, wymianą wewnętrznej linii zasilającej, wymianą tablicy głównej, tablic piętrowych i wyłącznika p.poż, wymianą instalacji administracyjnej z tablicą, wymianą instalacji domofonowej, wymianą opraw oświetleniowych na LED. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy odpowiednio dla każdej części (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Jeżeli STWIOR lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam, gdzie w STWIOR lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części osobno określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedmiary robót - Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach