Przetargi.pl
Remonty i konserwacja przystanków komunikacji zbiorowej dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 841 00 93
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 841 00 93
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i konserwacja przystanków komunikacji zbiorowej dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Remonty i konserwacja przystanków komunikacji zbiorowej dla Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. Przystanki komunikacji zbiorowej zlokalizowane są w granicach administracyjnych miasta Słupska. 2. Na terenie obsługiwanym przez Zamawiającego znajduje się: 1) 79 szt. wiat przystankowych, 2) 120 szt. słupków przystankowych. Na każdym przystanku zlokalizowany jest jeden kosz. 3. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na dwa odrębne zadania: 1) Zadanie I - konserwacja, naprawa, wymiana, uzupełnianie, likwidacja wiat i słupków przystankowych oraz koszy zlokalizowanych na przystankach, 2) Zadanie II - szklenie, czyszczenie i mycie przeszklenia wiat przystankowych. 4. Szczegółowy zakres prac dla zadania I i II będzie każdorazowo określany indywidualnym zleceniem Zamawiającego, a ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb i przyznanych środków finansowych w budżecie Miasta Słupska na dany rok budżetowy. 5. Wiaty przystankowe składają się z konstrukcji stalowej (rura prostokątna 70x35x3 mm) osadzonej na 2 stopach fundamentowych, dwusegmentowego dachu z laminatu, siedzeń plastikowych, ścian bocznych osłoniętych blachą, ściany tylnej przeszklonej szkłem bezpiecznym (atestowanym), kosza na śmieci, tablic rozkładów jazdy, 2 sztuk tablic D-15 - znak przystankowy, tablicy nazwy przystanku, tablicy liniowej. 6. Słupki przystankowe składają się z konstrukcji stalowej (rura prostokątna 50x 30x 3 mm) osadzonej na stopie fundamentowej, tablicy - znaku przystankowego D-15, tablicy rozkładów jazdy, tablicy nazwy przystanku i kosza na śmieci. 7. Zakres prac remontowych głównie obejmował wymianę skorodowanych elementów, klejenie i malowanie zadaszenia, zamontowanie pojedynczych siedzeń we wiatach, pomalowanie konstrukcji wiat i słupków, uzupełnienie niezbędnych tablic informacyjnych, wykonanie i zabudowę fundamentów jak również montaż wiat i słupków na przystankach. 8. Szklenie, czyszczenie i mycie przeszklenia wiat przystankowych: 1) Wszystkie przęsła wiaty powinny być oszklone szkłem bezpiecznym 3.3.1 (grubości 6,4 mm) lub 4.4.2 (grubości 9 mm) o wymiarach wynikających z konstrukcji wiaty i powierzchni przybliżonej wynoszącej 1,03 m2 (dla jednej tafli wiaty typu MZK). 2) Przeszklenia wiat winny być oczyszczone z naklejonych ogłoszeń itp. oraz umyte z kleju, farby (grafiki) i kurzu. 9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione projekcie umowy. 10. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi. 11. Z odbioru poszczególnych prac spisany będzie protokół podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. W protokole należy zapisać wszystkie poczynione ustalenia, wymienić ujawnione w czasie odbioru wady i usterki wraz z terminami ich usunięcia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 13. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 14. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego wykonywania usługi. 15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazane niniejszego nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) dla Zadania I - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące zł), 2) dla Zadania II - 1.500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną