Przetargi.pl
Remonty i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek w 2011r.

Nadleśnictwo Okonek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-965 Okonek, ul. Kolejowa 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2669101, 269102 w. 38 , fax. 067 2669519
  • Data zamieszczenia: 2011-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Okonek
    ul. Kolejowa 16 16
    64-965 Okonek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2669101, 269102 w. 38, fax. 067 2669519
    REGON: 57006445800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek w 2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie remontów i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek do wykonania w 2011r. obejmujące: 1. Zamawiający przewiduje profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na długości odcinków dróg około 17 km. 2. Zamawiający przewiduje utwardzanie nieprzejezdnych 2-ch odcinków dróg tłuczniem betonowym lub betonowo-ceglanym wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na powierzchni - 3300,5 m2 . 3. Przewiduje się utwardzenie 2-ch odcinków dróg na terenie Nadleśnictwa Okonek ( leśnictwo Pniewo - 1900,5m2, leśnictwo Wilcze Laski - 1400m2, przy wykorzystaniu materiału wykonawcy w zakresie usług wskazanych w pkt.2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ, opisem robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarem robót stanowiący załącznik nr 10, STWiOR stanowiący załącznik nr 12 z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego określonego w Specyfikacji. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac określane będą w zleceniach przekazania prac do wykonania . Podstawą potwierdzenia odbioru ilościowo - jakościowego prac będzie zgłoszenie do odbioru oraz sporządzony protokół odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace. Strony dopuszczają redukcję zakresu zadań do wykonania, a zmniejszone wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/okonek
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach