Przetargi.pl
Remonty i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów w 2012 r.

Nadleśnictwo Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, Al. J.P.Lenne 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2633471 , fax. 0-67 2632557
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Złotów
    Al. J.P.Lenne 1 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2633471, fax. 0-67 2632557
    REGON: 57006455300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów w 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych w zakresie remontów i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów do wykonania w 2012r. Szczegółowy opios przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Dokładna ilość robót oraz szczegółowa lokalizacja będzie wynikać ze zleceń wystawianych przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy i może się różnić od orientacyjnych ilości oraz lokalizacji podanych powyżej. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac. 2 Warunki wykonywania zadania. 1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ, dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ, z wiedzą i sztuka budowlaną, przepisami BHP i p-poż. 2. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia 3. Terminy , kolejność i szczegółowy zakres ze wskazaniem lokalizacji wykonania prac określane będą w zleceniach przekazania prac do wykonania. 4. Podstawą potwierdzenia odbioru ilościowo-jakościowego prac będzie protokół odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawa do wystawienia faktury za wykonane roboty. 5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 6. Materiały z rozbiórki Wykonawca podda odzyskowi lub unieszkodliwieniu na własny koszt. 7. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę oferty. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na których wykonywane będą prace. 9. Podczas realizacji remontów Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji wykonywania robót budowlanych wynikających z rzeczywistych potrzeb Zamawiajacego- lokalizacje wykonania robót określane będą każdorazowo w zleceniu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do redukcji zakresu zadań, a zmniejszone wynagrodzenie będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem rzeczywiście wykonanych prac. 12. Wysokość redukcji (zmniejszenia zakresu wykonania prac) nie przekroczy 40 % wielkości zamówienia. 3 .Warunki zapłaty za wykonane zadania. 1. Zapłata za wykonane zadania następować będzie na podstawie zatwierdzonego protokołu odbioru robót i wystawionych na jego podstawie faktur złożonych przez Wykonawcę. 2. Rozliczenia za wykonane zadania następować będą za rzeczywiście wykonane prace, na podstawie stawek jednostkowego wykonania określonych dla poszczególnych rodzajów prac w ofercie Wykonawcy. 3. Zapłata za wykonane zadania następować będzie w terminie do 30 dni po złożeniu faktury wystawionej zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 3. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności wynikającej z realizacji niniejszej umowy, bez pisemnej zgody Zamawiającego. 4. Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi w PGL LP przepisami, tj. ; 1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późniejszymi zmianami). 2. Ustawa z dnia 28 września 1991r. o lasach (Tekst jednolity Dz. U. 2005 Nr 45, poz.435 z późn. zmianami) 3. Ustawa z dnia 23.04.1964 r - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16 z 1964r, poz. 93 z późniejszymi zmianami). 4. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207 poz 2016 z późniejszymi zmianami). 5. Ustawa z dnia 18 grudnia 2003r. o ochronie roślin (Dz.U. z 2008r. nr 133, poz. 849 ze zmianami) 6. Ustaw z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000 , nr 122, poz. 1321) . 7. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001, Nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) 8. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz.U. Nr 58, poz. 405) 9. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) 10. Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC 11. Kryteria i wskaźniki PEFC (www.pefc-polska.pl)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452334002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na zabezpieczenie złożonej oferty w wysokości : 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00gr). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: pieniądzu; wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku SBL Złotów Nr rachunku : 98 8941 0006 0000 1023 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Remonty i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów w do wykonania w 2012 r. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w formie innej niż gotówka należy zdeponować w oryginale za pokwitowaniem w Nadleśnictwie Złotów , Al.P. J. Lenne 1, 77-400 Złotów pok. Nr 3 kasa 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną