Przetargi.pl
REMONTY I KONSERWACJA DACHÓW, ELEWACJI, SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN I DRZWI - sprawa numer 48/2012

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2012-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: nny: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY I KONSERWACJA DACHÓW, ELEWACJI, SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN I DRZWI - sprawa numer 48/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacja dachów, elewacji, sanitariatów, wymiana okien i drzwi zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: ZADANIE NR 1:Wykonanie pokrycia dachowego - budynek nr 21 i 28 znajdujący się w Grudziądzu, przy ul. Legionów, ZADANIE NR 2:Remont dachu, elewacji, sanitariatów, wymiana okien i drzwi budynku nr 26 znajdującego się w Grudziądzu, przy ul. Hallera, ZADANIE NR 3:Remont dachu, elewacji, instalacji odgromowej, wymiana okien i drzwi budynku nr 42 znajdującego się w Grudziądzu, przy ul. Hallera, ZADANIE NR 4:Wymiana pokrycia dachowego, okien i drzwi oraz roboty towarzyszące w budynku nr 15 znajdującego się w Chełmnie przy ul. Biskupiej 15-23. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)w zadaniu nr 1: wykonywanie pokryć dachowych (pokrycie dachów papą termozgrzewalną), roboty malarskie, prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wstawienie znaków ostrzegawczych na ternie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45261210-9 -wykonanie pokryć dachowych 45442100-8 -roboty malarskie 2)w zadaniu nr 2: wymiana dachu, elewacji, sanitariatów, wymiana stolarki drzwiowej oraz okiennej, wymiana okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, roboty malarskie, roboty tynkarskie, roboty elektryczne, wymiana sanitariatów prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na ternie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR, utylizacja odpadów, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45261210-9 -wykonanie pokryć dachowych 45111300-1 -roboty rozbiórkowe 45421132-8 -instalowanie okien 45262522-6 -roboty murarskie 45410000-4 -roboty tynkarskie 45431100-8 -kładzenie terakoty 45442100-8 -roboty malarskie 45431200-9 -kładzenie glazury 45232460-4 -roboty sanitarne 45310000-3 -roboty instalacyjne elektryczne 90500000-2 -utylizacja odpadów 3)w zadaniu nr 3: remont dachu, instalacji odgromowej, elewacji, wymiana okien i drzwi, malowanie stolarki drzwiowej oraz okiennej, roboty malarskie, wykonanie nowej elewacji z tynku cienkowarstwowego, wymiana instalacji odgromowej, wymiana pokrycia dachowego oraz wymiana i wzmocnienie poszczególnych elementów więźby drewnianej, prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót,inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR, utylizacja odpadów, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45261210-9 -wykonanie pokryć dachowych 45422000-1 -roboty ciesielskie 45111300-1 -roboty rozbiórkowe 45410000-4 -roboty tynkarskie 45442100-8 -roboty malarskie 45312310-3 -instalacja odgromowa 90500000-2 -utylizacja odpadów 4)w zadaniu nr 4: rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnej wraz z wszelkimi obróbkami blacharskimi, rozbiórka łacenia dachu oraz desek okapowych, gzymsowych i wiatrowych, wzmocnienie oraz częściowa wymiana uszkodzonych elementów drewnianych więźby dachowej, wzmocnienie krokwi przez nabicie jednostronne, bądź dwustronne desek, odgrzybienie oraz impregnacja ognioochronna i grzybobójcza elementów dachu, ponowne łacenie dachu łatami 38x50mm, pokrycie dachu folią wiatrową i blacho dachówką z blachy powlekanej, montaż wszelkich obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, pasy nadrynnowe, podrynnowe itp.), naprawa instalacji odgromowej wraz z kompletem badań, uzupełnienie i naprawa spękanych ścianek działowych, wykonanie izolacji termicznej stropu ze styropianu oraz posadzki cementowej wraz z izolacją z papy asfaltowej, wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej na poziomie poddasza, prace towarzyszące, utylizacja odpadów, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45261210-9 -wykonanie pokryć dachowych 45422000-1 -roboty ciesielskie 45111300-1 -roboty rozbiórkowe 45261320-3 -kładzenie rynien 45312310-3 -ochrona odgromowa 45421132-8 -instalowanie okien 45440000-3-malowanie stolarki 90500000-2 -utylizacja odpadów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-12 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (dotyczy zadania nr 4). 4. Przedmiar robót w zadaniu nr 4, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ ma charakter wyłącznie informacyjno-pomocniczy. 5.Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty są obiektami czynnymi. 6.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 8.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 9.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. 10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 11.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i lub Inspektora Nadzoru. 12.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający), 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym, 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku - poruszanie się po klatce schodowej itp.), 4)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych, 5)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. 13.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa - dotyczy zadania nr 4. 14.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 15.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 16.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się telefonicznie do następujących osób: p. Włodzimierz Nogacki - tel. 56 67 73 279 (obiekt przy ul. Biskupiej w Chełmnie) p. Roman Kowalczyk - tel. 56 458 30 88 (obiekty przy ul. Legionów w Grudziądzu) p. Kazimierz Ponczek - tel. 56 458 22 64,723682292 (obiekty przy ul. Hallera w Grudziądzu) Osoby wymienione powyżej są upoważnione do udostępnienia budynku w zakresie jego okazania. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 500,00 zł Zadanie Nr 2: 2.100,00 zł Zadanie Nr 3: 2.300,00 zł Zadanie Nr 4: 9.000,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). LUB dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania na jakie nosi wadium oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11 Rozdziału IX SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach