Przetargi.pl
„Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg na terenie miasta Opola” dla nw. zadań: ZADANIE nr 1 „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w obrębach ewidencyjnych: Bierkowice, Półwieś, Szczepanowice, Wójtowa Wieś, Groszowice, Malina, Grotowice, Grudzice, Nowa Wieś Królewska, Wrzoski, Sławice, Karczów, Chmielowice, Żerkowice, Winów”, ZADANIE nr 2 „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola”

Miejski Zarząd Dróg Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-594 Opole, Firmowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4697413, , fax. 77 469 74 02
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg Opole
    Firmowa 1
    45-594 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4697413, , fax. 77 469 74 02
    REGON: 53054601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umopole.logintrade.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg na terenie miasta Opola” dla nw. zadań: ZADANIE nr 1 „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w obrębach ewidencyjnych: Bierkowice, Półwieś, Szczepanowice, Wójtowa Wieś, Groszowice, Malina, Grotowice, Grudzice, Nowa Wieś Królewska, Wrzoski, Sławice, Karczów, Chmielowice, Żerkowice, Winów”, ZADANIE nr 2 „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    bieżącym utrzymaniem w zakresie zadań objętych procedurą niniejszego zamówienia. Realizacja robót przeprowadzona będzie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwem, dobrej jakości i właściwą organizacją i oznakowaniem. Realizacja robót nastąpi na polecenie Zamawiającego, przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót, miejsce, terminy realizacji i ich przybliżoną wartość. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 2 części. Część 1 – Zadanie nr 1 pn. „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg gminnych na terenie miasta Opola w obrębach ewidencyjnych : Bierkowice, Półwieś, Szczepanowice, Wójtowa Wieś, Groszowice, Malina, Grotowice, Grudzice, Nowa Wieś Królewska, Wrzoski, Sławice, Karczów, Chmielowice, Żerkowice, Winów” Do zakresu prac dla ZADANIA NR 1 należy : I. Frezowanie nawierzchni bitumicznych II. Rozbiórka nawierzchni III. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych w trybie awaryjnym IV. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych V. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie cienkiego dywanika VI. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego VII. Wykonanie koryta VIII. Wykonanie podbudowy drogowej z tłucznia, podsypki piaskowej oraz nawierzchni z destruktu asfaltowego IX. Wykonanie stabilizacji cementem X. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym XI. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego XII. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego XIII. Wykonanie nawierzchni z masy SMA XIV. Geosiatka XV. Konserwacja nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i z destruktu asfaltowego XVI. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki betonowej XVIII. Wykonanie remontu nawierzchni z trylinki XIX. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 10 cm XX. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 18 cm XXI. Spoinowanie kostki kamiennej XXII. Rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych XXIII. Rozbiórka, ustawienie i przestawienie krawężników kamiennych XXIV. Rozbiórka podbudowy betonowej XXV. Rozbiórka podbudowy tłuczniowej XXVI. Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych XXVII. Odwodnienie i kanalizacja deszczowa XXVIII. Konserwacja poboczy XXIX. Konserwacja skarp XXX. Czyszczenie rowów XXXI. Recykling z zastosowaniem mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE XXXII. Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową Część 2 – Zadanie nr 2 pn. „Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola” Do zakresu prac dla ZADANIA NR 2 należy : I. Frezowanie nawierzchni bitumicznych II. Rozbiórka nawierzchni III. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych w trybie awaryjnym IV. Zabezpieczenie nawierzchni drogowych V. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie cienkiego dywanika VI. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego VII. Wykonanie koryta VIII. Wykonanie podbudowy drogowej z tłucznia, podsypki piaskowej IX. Wykonanie stabilizacji cementem X. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem asfaltowym XI. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grysowego XII. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego XIII. Wykonanie nawierzchni z masy SMA XIV. Geosiatka XV. Konserwacja nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i z destruktu asfaltowego XVI. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki betonowej XVII. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 10 cm XVIII. Wykonanie remontu cząstkowego i nowej nawierzchni z kostki kamiennej 18 cm XIX. Spoinowanie kostki kamiennej XX. Rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych XXI. Rozbiórka, ustawienie i przestawienie krawężników kamiennych XXII. Rozbiórka podbudowy betonowej XXIII. Rozbiórka podbudowy tłuczniowej XXIV. Regulacja wysokościowa studzienek ściekowych i studni rewizyjnych XXV. Odwodnienie i kanalizacja deszczowa XXVI. Konserwacja poboczy XXVII. Konserwacja skarp XXVIII. Czyszczenie rowów XXIX. Recykling z zastosowaniem mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej MCE XXX. Naprawa spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową XXXI. Wykonanie nawierzchni betonowych w zatokach postojowych i autobusowych Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera: wykaz cen, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część 1- 50 000 zł Część 2- 50 000 zł 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być złożona w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą, a ponadto winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać w treści następujące elementy: a) oznaczenie dającego zlecenie i Wykonawcy, za którego działanie bądź zaniechanie gwarant odpowiada oraz wskazanie jego siedziby, b) oznaczenie beneficjenta gwarancji - jako beneficjenta gwarancji należy wskazać: Miasto Opole z siedzibą w Opolu, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, reprezentowane przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, ul. Firmowa 1, 45-594 Opole, dalej w treści zwany „Beneficjentem”, c) oznaczenie gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie jego siedziby, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia na rzecz Beneficjenta kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Beneficjenta i w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub, że: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; h) W przypadku, gdy gwarancja wadialna zabezpiecza ofertę złożoną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wyraźnie wynikać, iż odpowiedzialność gwaranta obejmuje działania bądź zaniechania każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 u.p.z.p., oraz wszystkich łącznie, i) Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. 3) Postanowienia Rozdziału 12 pkt 2 ppkt 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w Rozdziale 12 pkt 2 ppkt 1 lit. b i e. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Firmowa 1 45-594 Opole Bank Millenium S.A. Nr konta: 79 1160 2202 0000 0002 1551 6019 2) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3) W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w postaci oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) wraz z ofertą w ten sam sposób co ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, jednakże w wydzielonej odrębnej paczce (zawierającej zestaw np. .pdf oraz plik generowany przez narzędzie służące do składania podpisu elektronicznego), w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 u.p.z.p. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy data wpływu na rachunek zamawiającego – uznanie rachunku nastąpi przed upływem terminu składnia ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę ma charakter informacyjny, nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach wskazanych w u.p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach