Przetargi.pl
Remonty dróg na terenie gminy Łowicz

Gmina Łowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Długa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 830 26 30 , fax. 46 830 26 31
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łowicz
    ul. Długa
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 830 26 30, fax. 46 830 26 31
    REGON: 75014831900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg na terenie gminy Łowicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont - wzmocnienie istniejącej nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach Otolice (Marcew), Świeryż Drugi (Doły), Świące, Szczudłów oraz remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Wygoda na terenie gminy Łowicz. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące części: Część I: Remont - wzmocnienie istniejących nawierzchni dróg wewnętrznych w miejscowościach Otolice (Marcew), Świeryż Drugi (Doły), Świące oraz Szczudłów na terenie gminy Łowicz: 1) Remont drogi w miejscowości Otolice (Marcew) obejmować będzie odcinek drogi o długości 0,346 km i szerokości 3,80 m i polegać będzie na: - oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni drogi, - wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej KR1 grubości 3 cm, - wykonaniu poboczy, - ustawieniu oznakowania pionowego. 2) Remont drogi w miejscowości Świeryż Drugi (Doły) obejmować będzie odcinek drogi o długości 0,750 km i szerokości 3,70 m i polegać będzie na: - oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni drogi, - wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej KR1 grubości 3 cm, - wykonaniu poboczy, - ustawieniu oznakowania pionowego. 3) Remont drogi w miejscowości Świące obejmować będzie odcinek drogi o długości 0,424 km i szerokości 3,70 m i polegać będzie na: - oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni drogi, - wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną w ilości 75 kg/m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej KR1 grubości 3 cm, - wykonaniu poboczy, - ustawieniu oznakowania pionowego. 4) Remont drogi w miejscowości Szczudłów obejmować będzie odcinek drogi o długości 0,266 km i szerokości 3,70 m i polegać będzie na: - oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową nawierzchni drogi, - wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-bitumiczną w ilości 50 kg/m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej KR1 grubości 3 cm, - wykonaniu poboczy. Część Nr II: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych wsi Wygoda na terenie gminy Łowicz. Remont obejmuje odcinek drogi o długości 1,314 km i polegać będzie na wyrównaniu pospółką nierówności lub zadoleń w istniejącej nawierzchni i wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego mieszanki 0-63 mm. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót wraz z kosztorysem ofertowym Załączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do konstruowania ofert wymaga weryfikacji z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wprowadzoną do zasobu geodezyjno-kartograficznego Starostwa Powiatowego w Łowiczu (również w wersji elektronicznej - z rozszerzeniem plików .dwg lub .dxf) opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach. Inwentaryzację należy dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 40 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania dotyczące robót: wszelkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuka budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. 7. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracji zgodności na użyte materiały przed ich wbudowaniem, Wykonawca zobowiązany jest zabrać zbędne demontowane urządzenia. 8. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 9. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz). 10. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, opracowania dokumentacji odbiorowej oraz pozostałych niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. 11.Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Część II: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, t.j.: do dnia 12 czerwca 2014 r. do godz. 10:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowicz.bipst.pl (Zakładka: PRZETARGI 2014)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach