Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych oraz przebudowa drogi wewnętrznej

Gmina Bodzechów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 653 838 , fax. 412 651 038
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzechów
    ul. Mikołaja Reja 10
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 653 838, fax. 412 651 038
    REGON: 29100999800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych oraz przebudowa drogi wewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Remont drogi gminnej nr 310001T ul. Grelecka w miejscowości Szewna Remont drogi gminnej nr 310001T ul. Grelecka w miejscowości Szewna od km 0+000 do km 1+020 polegający na mechanicznym ścięciu poboczy, oczyszczeniu nawierzchni z zanieczyszczeń, odspojeniu stwardniałych zanieczyszczeń, skropieniu nawierzchni lepiszczem, wyrównaniu przełomów i zapadnięć istniejącej nawierzchni oraz wykonaniu warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej gr. 6cm i szerokości 3,5 m, uzupełnieniu istniejących poboczy obustronnie kruszywem po 25cm szerokości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5a do siwz. Zamówienie obejmuje również wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach: 80 x 120 cm z płyty PCV, z jednego arkusza materiału odpornego na warunki atmosferyczne. Niedopuszczalne jest wykonanie tablicy z więcej niż jednego segmentu/ panelu/ modułu, wykonanie zaakceptowanej przez Zamawiającego grafiki zgodnie z projektem (tablica musi zawierać m.in. nazwę Funduszu Dróg Samorządowych, nazwę zadania, kwotę udzielonego dofinansowania w ramach Funduszu), bezpośrednio na płycie, zapewniający wysoką odporność na zmienne warunki atmosferyczne, a napisy, znaki i logotypy umieszczone na tablicy powinny być wykonane w sposób trwały i czytelny, wraz z konstrukcją stalową na słupkach stalowych (zabezpieczonych antykorozyjnie) przeznaczonych do umieszczenia w gruncie. Tablica powinna być umocowana na słupkach stalowych i umieszczona na konstrukcji w taki sposób, aby dolna krawędź tablicy po wbudowaniu w terenie znajdowała się na takiej wysokości nad poziomem terenu, aby tablica była widoczna (wysokość umieszczenia należy uzgodnić z Zamawiającym), ponadto Wykonawca zobowiązany jest zamontować tablicę w sposób uniemożliwiający jej wywrócenie oraz zapewniający bezpieczeństwo. Tablica wraz z konstrukcją powinna być zabezpieczona antykorozyjnie. W razie uszkodzenia tablicy z przyczyn zawinionych przez wykonawcę, wykonawca zobowiązuje się w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych wymienić lub odnowić tablicę. Część 2: Remont drogi gminnej nr 310041T ul. Marcinówka w miejscowości Bodzechów Remont drogi gminnej nr 310041T ul. Marcinówka w miejscowości Bodzechów od km 0+260 do km 0+360 oraz od km 0+360 do km 0+477, polegający na oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, następnie wykonaniu warstwy bitumicznej gr. 8 cm (wyrównanie 2 cm + warstwa wiążąca 6 cm), uzupełnieniu poboczy warstwą kruszywa gr. 8 cm na szerokości 50 cm- obustronnie oraz remoncie 7 zjazdów z nawierzchnią z kostki betonowej gr. 8 cm po wcześniejszym oczyszczeniu podłoża, wykonaniu podbudowy gr. 10 cm, krawężników najazdowych wym. 15 x 30 cm na ławie betonowej, obrzeży betonowych wym. 20 x 6 cm. Remont drogi podzielono na 2 odcinku ze względu na zmienną szerokość jezdni wynoszącą 4,50 m na odcinku od km 0+260 do km 0+360 oraz 4,00 m na odcinku od km 0+360 do km 0+477. Zadanie obejmuje również regulację zasów wodociągowych oraz studni kanalizacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 5b do siwz. Zamówienie obejmuje również wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach: 80 x 120 cm z płyty PCV, z jednego arkusza materiału odpornego na warunki atmosferyczne. Niedopuszczalne jest wykonanie tablicy z więcej niż jednego segmentu/ panelu/ modułu, wykonanie zaakceptowanej przez Zamawiającego grafiki zgodnie z projektem (tablica musi zawierać m.in. nazwę Funduszu Dróg samorządowych, nazwę zadania, kwotę udzielonego dofinansowania w ramach Funduszu), bezpośrednio na płycie, zapewniający wysoką odporność na zmienne warunki atmosferyczne, a napisy, znaki i logotypy umieszczone na tablicy powinny być wykonane w sposób trwały i czytelny, wraz z konstrukcją stalową na słupkach stalowych (zabezpieczonych antykorozyjnie) przeznaczonych do umieszczenia w gruncie. Tablica powinna być umocowana na słupkach stalowych i umieszczona na konstrukcji w taki sposób, aby dolna krawędź tablicy po wbudowaniu w terenie znajdowała się na takiej wysokości nad poziomem terenu, aby tablica była widoczna (wysokość umieszczenia należy uzgodnić z Zamawiającym), ponadto Wykonawca zobowiązany jest zamontować tablicę w sposób uniemożliwiający jej wywrócenie oraz zapewniający bezpieczeństwo. Tablica wraz z konstrukcją powinna być zabezpieczona antykorozyjnie. W razie uszkodzenia tablicy z przyczyn zawinionych przez wykonawcę, wykonawca zobowiązuje się w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych wymienić lub odnowić tablicę. Część 3 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stara Dębowa Wola Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na realizację inwestycji drogowej oraz realizacja zadania pn.: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stara Dębowa Wola od km 0+000 do km 0+156 polegająca na wykonaniu warstwy bitumicznej, odwodnienia (rów chłonny) i kanału technologicznego na działce nr 1150/24 i 1150/28 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w PFU- Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 5c do siwz Zamówienie obejmuje również wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej o wymiarach: 80 x 120 cm z płyty PCV, z jednego arkusza materiału odpornego na warunki atmosferyczne. Niedopuszczalne jest wykonanie tablicy z więcej niż jednego segmentu/ panelu/ modułu, wykonanie zaakceptowanej przez Zamawiającego grafiki zgodnie z projektem (tablica musi zawierać m.in. nazwę Funduszu Dróg samorządowych, nazwę zadania, kwotę udzielonego dofinansowania w ramach Funduszu), bezpośrednio na płycie, zapewniający wysoką odporność na zmienne warunki atmosferyczne, a napisy, znaki i logotypy umieszczone na tablicy powinny być wykonane w sposób trwały i czytelny, wraz z konstrukcją stalową na słupkach stalowych (zabezpieczonych antykorozyjnie) przeznaczonych do umieszczenia w gruncie. Tablica powinna być umocowana na słupkach stalowych i umieszczona na konstrukcji w taki sposób, aby dolna krawędź tablicy po wbudowaniu w terenie znajdowała się na takiej wysokości nad poziomem terenu, aby tablica była widoczna (wysokość umieszczenia należy uzgodnić z Zamawiającym), ponadto Wykonawca zobowiązany jest zamontować tablicę w sposób uniemożliwiający jej wywrócenie oraz zapewniający bezpieczeństwo. Tablica wraz z konstrukcją powinna być zabezpieczona antykorozyjnie. W razie uszkodzenia tablicy z przyczyn zawinionych przez wykonawcę, wykonawca zobowiązuje się w terminie maksymalnie do 3 dni roboczych wymienić lub odnowić tablicę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, odpowiednio: Część 1: Remont drogi gminnej nr 310001T ul. Grelecka w miejscowości Szewna- 3000 zł Część 2: Remont drogi gminnej nr 310041T ul. Marcinówka w miejscowości Bodzechów- 1000 zł Część 3 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stara Dębowa Wola- 2500 zł Wykonawca musi wskazać, której części zamówienia dotyczy wniesione wadium. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część należy zsumować wadium. 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „ Część………….” 4. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty:  oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości,  oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje:  nazwa i adres Zamawiającego;  nazwę przedmiotu zamówienia;  nazwę i adres Wykonawcy;  termin ważności gwarancji; 9. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 16. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli:  Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,  Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ., 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w załączniku nr 3 i załączniku nr 4 do SIWZ). 3) Dowód wniesienia wadium. 4) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wypełniony załącznik nr 6 Wykaz osób 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, dotyczące wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach