Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia,w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ; dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. Roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w oparciu o dokumenty zamówienia.. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:1. Usuwanie uszkodzeń – likwidacja uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego.- W ciągu 2 godzin po zgłoszeniu (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie) przez przedstawiciela Zamawiającego lub Dyżurnego Technicznego Warszawy, Wykonawca ma obowiązek oznakować i zabezpieczyć teren uszkodzenia nawierzchni, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, udokumentować wykonane oznakowanie oraz powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego, - W ciągu maksymalnie 12 godzin od momentu zgłoszenia (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie) Wykonawca ma obowiązek usunąć uszkodzenia nawierzchni zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego, - Wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu zakończenie naprawy uszkodzeń (w formie pisemnej – e-mailem, faxem lub telefonicznie). - W przypadku, gdy zakres uszkodzenia lub warunki atmosferyczne uniemożliwiają usunięcie uszkodzeń (awarii) zgodnie z technologią wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek w ciągu 2 godzin od otrzymania faxu lub zgłoszenia telefonicznego uzgodnić z Zamawiającym technologię i termin ich usunięcia.2. Konserwację – naprawy bieżące nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni.3. Remonty – wykonywanie robót przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte pierwotnie.4. Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach gminnych oraz drogach wewnętrznych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. WarszawyWykonawca ma obowiązek wykonywanie raz na 2 tygodnie, licząc od daty podpisania umowy, przeglądów technicznych stanu nawierzchni ulic według załączonego wykazu ulic potwierdzonych stosownym protokołem.5. Wykonawca w razie potrzeby na zlecenie Zamawiającego wykona wytyczenie w terenie punktów geodezyjnych w ilości do 100 szt., niezbędnych do wykonania zleconych robót.II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia1.. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Wilanów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:1.1. Roboty ziemne- naprawy dróg gruntowych – profilowanie- naprawy dróg gruntowych – zagęszczanie- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania 10 cm1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy- warstwy podsypkowe cementowo – piaskowe i piaskowe.- podbudowa betonowa- podbudowa z tłucznia kamiennego sortowanego- wzmocnienie podbudowy przy zastosowaniu siatki z drutu stalowego typu ciężkiego1.3. Nawierzchnie dróg nieulepszone- nawierzchnie gruntowe- nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennegoUwaga: Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia prac polegających na plantowaniu i tłuczniowaniu na odcinkach o szerokości 2,0 m.1.4. Nawierzchnie ulepszone- nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych- nawierzchnie z asfaltu lanego, nawierzchnie z kostki brukowej, nawierzchnie z płyt betonowych sześciokątnych tzw. trylinka- nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm – warstwa wiążąca- nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm – warstwa ścieralna- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych1.5. Krawężniki i obrzeża- rozebranie ław pod krawężniki z betonu- krawężniki betonowe na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem - krawężniki betonowe 20x30x100cm na podsypce cementowo – piaskowej na ławach z oporem- obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej- regulacja krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej- regulacja obrzeży1.6. Chodniki- chodniki z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej- chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - chodniki z kostki granitowej gr. 12cm 1.7. Roboty rozbiórkowe- rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu- frezowanie nawierzchni asfaltowej z odwiezieniem ścinek- rozebranie chodników z płyt betonowych z odwiezieniem gruzu, rozebranie nawierzchni z kostki- rozebranie krawężników betonowych z odwiezieniem gruzu- rozebranie obrzeży trawnikowych z odwiezieniem gruzu- rozebranie progów zwalniających1.8. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu- remonty cząstkowe z mieszanek mineralno - bitumicznych- remonty cząstkowe nawierzchni z asfaltu lanego- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą z recyklera1.9. Roboty naprawczo - konserwacyjne- naprawy dróg gruntowych – profilowanie, zagęszczenie i odwodnienie1.10. Urządzenia odwodnieniowe- regulacja pionowa studni dla zaworów wodociągowych, gazowych, studni dla włazów kanałowych , kratek ściekowych ulicznych1.11. Regulacja urządzeń podziemnych- regulacja pionowa studni dla zaworów wodociągowych, gazowych, studni dla włazów kanałowych , kratek ściekowych ulicznych1.12. Budowa progów zwalniających- progi zwalniające z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej1.13. Dostęp osób niepełnosprawnych- wykonawca wykona roboty budowlane według standardów i dostępności dla każdego bez względu na wiek i sprawność. Zarządzenie 1682/2017 z dnia 23.10.2017r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.Szczegółowy wykaz prac przedstawiony został w załączonym kosztorysie ofertowym. Wielkość prac wynikająca z kosztorysu ofertowego jest wielkością orientacyjną. Zamawiający wyjaśnia, że ilość robót zleconych do wykonania w trakcie realizacji umowy może różnić się od przedstawionego kosztorysu ofertowego. Zlecony zakres robót wynikał będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zlecić roboty poza ilości wskazane w kosztorysie ofertowy przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości innych robót wykazanych w kosztorysie ofertowym (zamienne zlecanie robót), przy czym ogólna wartość zlecanych robót nie przekroczy wartości całkowitej złożonej oferty. III Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg.1.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia.- W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania.- Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami.- Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu.- Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru.1.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie:- bezusterkowego protokołu odbioru,- zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych1.3. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania Zamawiającemu wszelkie uszkodzenia nawierzchni drogowych na ulicach gminnych wyszczególnionych w załączonym wykazie stanowiącym zał. Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: B. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg, o wartości każdej z tych robót wynoszącej co najmniej 1 000.000,00 zł brutto.Pod pojęciem „bieżące utrzymanie dróg” Zamawiający rozumie wykonanie robót budowalnych polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni drogowych i chodników lub naprawach bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni, lub remontach dróg i chodników, lub wykonaniu nakładek asfaltowych na drogach, lub wykonywaniu innych robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotowego zamówienia.W przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie innej niż polski złoty – równowartość tej kwoty w złotych brutto wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.- warunek określony w III.B.2 SWZ musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie, nie podlega sumowaniu doświadczenie w wykonaniu robót Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 118 ust. 2 ustawy).5. W przypadku Wykonawcy polegającego na zdolnościach zawodowych, na zasadach określonych w art. 118 ustawy - podmiot, na zasobach którego polega Wykonawca, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, musi wykazać samodzielnie, że spełnia warunek określony w III.B.2. SWZ.6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (art. 118 ust. 3 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach