Miasto i Gmina Białobrzegi reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26-800 Białobrzegi, Plac Zygmunta Starego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-48 6132572 w. 24, 25 , fax. 0-48 6132572
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Białobrzegi reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy
Plac Zygmunta Starego 9 9
26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
tel. 0-48 6132572 w. 24, 25, fax. 0-48 6132572
REGON: 00052764100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty dróg gminnych na terenie miasta i gminy Białobrzegi w 2009 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług z zakresu remontów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Białobrzegi w 2009 roku składających się z 5 zadań: 1) Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie Gminy Białobrzegi, dla których zarządcą jest Burmistrz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (zgodnie z art. 22, ust. 1 pzp), którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w zakresie usług objętych zamówieniem oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w szczególności dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do okręgowej izby inżynierów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegigmw.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tłucznia kamiennego na potrzeby gminy Pniewy
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa kruszywa kamiennego łamanego (sortowanego) o frakcji 4 ÷31,5 mm wraz z wbudowaniem i żwiru o frakcji 0 ÷ 16 mm
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa gruzu ceglano - betonowego, pospółki drogowej oraz kruszywa łamanego na bieżące remonty dróg na terenie gminy Goworowo
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa żwiru na terenie Gminy Dobre nr ref.GKI 271.7.2016
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa kruszywa kamiennego łamanego (sortowanego) o frakcji 4 ÷31,5 mm wraz z wbudowaniem i żwiru o frakcji 0 ÷ 16 mm
Dodano: 2016-04-15 - Zakup kruszyw drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi gminne dla potrzeb Gminy Bielsk w roku 2016
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na Dowóz destruktu asfaltowego na drogi gminne
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa żwiru, tłucznia i destruktu dla Gminy Stanisławów w 2016 roku
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa materiałów sypkich do bieżącego utrzymania dróg i wykonania stabilizacji dróg na terenie gminy Siedlce w roku 2016
Dodano: 2016-03-24 - Dostawę materiałów drogowych dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2016 r.- I etap
Dodano: 2016-03-22