Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn.

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Remont drogi gminnej ul. Górnej w msc. Strawczyn, Gmina Strawczyn Remont drogi gminnej – ul. Górna w msc. Strawczyn obejmuje odcinek długości 1 678,80 m od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 748 do skrzyżowania z drogą gminną w miejscowości Strawczyn. Zadaniem planowanej inwestycji komunikacyjnej jest poprawienie bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego poprzez odnowę nawierzchni na całej szerokości jezdni. Funkcją obiektu jest dojazd do zabudowy mieszkaniowej zlokalizowanej wzdłuż tej drogi. Początek drogi znajduje się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 748, a koniec na skrzyżowaniu z drogą gminną. Długość drogi wynosi 1678,80 m, w km 1+075 krzyżuje się z ulicą Ogrodową (droga powiatowa). Zakres opracowania obejmuje: - ułożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - umocnienie istniejących poboczy gruntowych o szer. 0,75 m warstwą gr.12 cm z kruszywa kamiennego, -remont istniejących zjazdów indywidualnych. Założenia projektowe drogi: - droga klasy „D”, - kategoria ruchu - KR 1, - prędkość projektowa - 30 km/h, - droga jednojezdniowa, jednopasowa dla ruchu w obu kierunkach o szerokość pasa ruchu – 4,0 m Konstrukcja wzmocnienia jezdni bitumicznej: 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego. Powierzchnia jezdni bitumicznej - 6 720,00 m2, powierzchnia poboczy umocnionych kruszywem - 2 520,00 m2. Działki drogowe nr ew.: 775 i 882 są własnością Gminy Strawczyn. Część 2. Remont drogi gminnej ul. Podosina w msc. Strawczyn, Gmina Strawczyn. Remont drogi gminnej o nr 388060T-ul. Podosina w miejscowości Strawczyn obejmuje odcinek o długości około 612m, usytuowany jest na działce o nr ewid.859 obręb 0011 Strawczyn. Droga położona jest w terenie zabudowanym, obsługuje przylegające do drogi zabudowania jednorodzinne, zagrodowe oraz pola uprawne. Istniejące parametry techniczne: •kategoria drogi gminna, •klasa techniczna D (dojazdowa) , •prędkość projektowa 30km/h •długość drogi wynosi 612m, •jezdnia o nawierzchni bitumicznej, szerokości 4,5m, •pobocze obustronne gruntowe o szerokości 0,75m, •zjazdy indywidualne, w ciągu rowu ziemnego z przepustami .400 •odcinki rowu zmiennego i krytego. Remont drogi gminna na odcinku od 0+006,3 do km 0+606,90 o szerokości 4,5m i o spadku poprzecznym 2,0%. Remont drogi polegał będzie wykonaniu nakładki- warstwy ścieralnej AC11S o grubości 4cm i warstwy wiążąco wyrównawczej AC16W o grubości minimalnej 4,0cm. Remont poboczy obustronnych o szerokości 0,75m, polegać będzie na ścinaniu i uzupełnianiu z kruszywa łamanego C 50/30 grubości 15cm. Istniejące rowy strona prawa od km 0+006,3 do 0+370,3 km, strona lewa od km 0+006,3 do km 0+259 zostaną oczyszczone i odmulone. Przepusty w ciągu tych rowów, zostaną wymienione w przypadku gdy istniejący zjazd nad przepustem jest o nawierzchni gruntowej. Remont istniejących zjazdów: • istniejące zjazdy wykonane z kostki betonowej- remont polegający na przedrukowaniu do projektowanej niwelety jezdni, bez wymiany przepustów- 13 zjazdów istniejących, krawężnik zjazdowy o wymiarze 15x22x100 został zaprojektowany przy krawędzi jezdni, wyniesiony ponad krawędź jezdni o 3 cm. • istniejące zjazdu gruntowe z przepustem pod zjazdem: projektowana nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego C50/30 o grubości 15cm, remont istniejącego przepustu polegająca na jego wymianie o średnicy fi 400 z elementów prefabrykowanych – 14 zjazdów istniejących. • istniejące zjazdu gruntowe bez przepustów pod zjazdem: projektowana nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego C50/30 o grubości 15cm- 20 zjazdy istniejące. W miejscach gdzie występują ślady po wybudowaniu sieci wodociągowej, spękania siatkowe, ubytki i uszkodzenia w istniejącej nawierzchni, należy sfrezować istniejącą nawierzchnię asfaltową i usunąć podbudowę. Następnie wykonać projektowaną podbudowę z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C 90/3 o grubości 20cm, wykonać warstwę wyrównawczą AC16W, na którą w celu wzmocnienia nawierzchni należy ułożyć siatkę szklano-węglową. Siatka musi posiadać wytrzymałość na rozciąganie w obu kierunkach 100kN/m. Na uprzednio wykonanych warstwach należy z projektowaną niweletą wykonać nakładkę zgodną jak dla remontowanej nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni- remont jezdni –warstwa ścieralna AC11S 4cm –warstwa wyrównawczo- wiążąca AC16W min.4cm –istniejąca konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni- w miejscu remontu cząstkowego nawierzchni-spękania siatkowe, ubytki i uszkodzenia –warstwa ścieralna AC11S 4cm –warstwa wyrównawczo- wiążąca AC16W min.4cm – siatka szklano-węglowa – warstwa wyrównawcza AC16W 4cm – warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C 90/3 20cm. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Teren inwestycji jest ogólnodostępny i wykonawcy mają do niego dostęp w każdej chwili bez udziału zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Dla Części 1. Remont drogi gminnej ul. Górnej w msc. Strawczyn, Gmina Strawczyn – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100) Dla Części 2. Remont drogi gminnej ul. Podosina w msc. Strawczyn, Gmina Strawczyn – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.2.1. gwarancjach bankowych; 2.2.2. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.2.3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 2.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem „Wadium – Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn: ZP.271.1.36.2020 część…..” 2.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 2.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 2.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową netto i brutto, kryterium „Okres gwarancji”, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, 2) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a 3) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6) dowód wpłaty wadium 7) Wykonawca w rozdziale III pkt 7 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 8) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 9) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach