Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością Gminy Jasło uszkodzonych w wyniku powodzi w czerwcu br.

Gmina Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 436 669 , fax. 134 436 635
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jasło
    ul. Słowackiego 4
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 436 669, fax. 134 436 635
    REGON: 54139700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminajaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością Gminy Jasło uszkodzonych w wyniku powodzi w czerwcu br.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Remonty dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością Gminy Jasło uszkodzonych w wyniku powodzi w czerwcu br., w tym: - Remont drogi wewnętrznej nr ewid. 497/2 w km 0+070 – 0+115 w m. Chrząstówka; - Remont drogi wewnętrznej nr ewid. 419/1 w km 0+000 – 0+090 w m. Kowalowy; - Remont drogi wewnętrznej nr ewid. 269 w km 0+000 – 0+117 w m. Kowalowy; - Remont drogi gminnej Nr 113330R Jareniówka – Łęgorz w km 1+072 – 1+232 w m. Jareniówka; - Remont drogi gminnej Nr 113301R Opacie – Dąbrówka w km 0+250 – 0+310 w m. Opacie; - Remont drogi gminnej Nr 113311R Trzcinica na Marcina w km 0+032 – 0+220 w m. Trzcinica. 1. W ramach realizacji w/w zadania planowane są do wykonania następujące roboty: - wykonanie górnej warstwy z kruszyw łamanych pod warstwy konstrukcyjne drogi; - ułożenie nawierzchni bitumicznej; - wykonanie poboczy z kruszyw łamanych; - ułożenie koryt kolejowych żelbetowych. 2. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót będące załącznikami do SIWZ (zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7). 3. Jeżeli pomimo starań Zamawiającego, w tekście dokumentacji pojawią się jakiekolwiek nazwy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt, należy traktować to jako rozwiązanie przykładowe z możliwością zastosowania rozwiązania równoważnego. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w przedmiarze robót. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały zawarte w projekcie umowy (zał. nr 12). 5. Wykonawca uwzględni w koszcie wykonania zamówienia wycenę 4 odwiertów w nawierzchni bitumicznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach