Przetargi.pl
Remonty dróg gminnych i powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie gm. Sicienko w 2017 roku

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86014 Sicienko, ul. Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755 , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2017-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    ul. Mrotecka 9
    86014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg gminnych i powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie gm. Sicienko w 2017 roku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy dróg gminnych i powiatowych o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie gminy Sicienko techniką sprysku lepiszczem i posypania kruszywem oraz przy użyciu masy asfaltowej z otaczarki, wykonanie nakładek bitumicznych oraz likwidacja przełomów. Drogi gminne o numerach: G50301C, G50304C, G50311C, G50314C, G50315C, G50320C, G50321C, G50324C, G50326C, G50327C, G50308C, G50318C, G50330C, G50331C, G50333C, G50335C, ul. Bajkowa w Osówcu, droga obok bloku w Gliszczu. Drogi powiatowe na terenie gminy Sicienko o numerach: 1510C, 1527C, 1529C, 1528C, 1530C, 1531C, 1532C, 1533C, 1534C, 1554C, 1908C, 1909C, 1910C. Zakres prac obejmuje w szczególności: a. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej techniką sprysku lepiszczem i posypanie kruszywem – łącznie 1900m². b. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu masy asfaltowej z otaczarki – łącznie 950m². c. Wykonanie nakładek – łącznie 700m². d. Likwidacja przełomów – łacznie105m². e. Wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej – łącznie 30m². Realizacja poszczególnych robót odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie uzgodnień z Zamawiającym. 2. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do wykonania przedmiotu niniejszego postępowania Zamawiającemu w terminie określonym w §4. Projektu umowy, który stanowi załącznik 10 do SIWZ. 4. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem nawierzchni, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych itp. 6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) 7. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach