Przetargi.pl
REMONTY DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW O NAWIERZCHNIACH INNYCH NIŻ ASFALTOWE ORAZ URZĄDZEŃ ODWADNIAJACYCH NA TERENIE BIERUNIA

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTY DRÓG, CHODNIKÓW I PLACÓW O NAWIERZCHNIACH INNYCH NIŻ ASFALTOWE ORAZ URZĄDZEŃ ODWADNIAJACYCH NA TERENIE BIERUNIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są : Remonty dróg, chodników i placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe oraz urządzeń odwadniających na terenie Bierunia. 2. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej. Podane ilości robót zostały określone szacunkowo na bazie robót wykonywanych w latach 2006-2008. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy. 4. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z Zamawiającym użycie materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanych dróg, chodników itp. 5. W ramach prawidłowego utrzymania stanu technicznego dróg, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia raz na 2 tygodnie objazdu dróg gminnych i wewnętrznych , o łącznej długości 90 km , sporządzenia notatki z przeglądu i przedłożenia jej inspektorowi nadzoru. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót związanych z remontami najpóźniej do 3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania tych robót. 7. Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 22%. 8. Zamawiający nie przewiduje : aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. 9. Zamawiający zastrzega, że ze względu na specyfikę zamówienia, wykonanie zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy : 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie -Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą; 2) dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami drogowymi; 3) zapewnią przystąpienie do robót związanych z remontami najpóźniej do 3 dni od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego; 4) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , roboty związane z budową lub remontem dróg, chodników, placów o łącznej wartości brutto co najmniej 500.000 zł. Przy ocenie spełnienia warunku zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w latach j.w. 5) udzielą pisemnej gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 24 miesiące , licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót; 6) zagwarantują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia; 7) wykonają siłami własnymi cały zakres zamówienia. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia : 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, że : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, 2. Oświadczenie , że po zapoznaniu się z SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie , że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert , a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do SIWZ w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty. 4. Oświadczenie o zapewnieniu przystąpienia do robót związanych z remontami najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania robót . 5. W przypadku wyboru oferty , gwarantuje posiadanie ważnego, w całym okresie trwania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( obejmującej zakresem realizację przedmiotowego zamówienia ) 6. Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od .... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. 7. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - w przypadku ich udziału w postępowaniu. 8. Oświadczenie o ujęciu w kosztach ogólnych kosztów nie wynikających z przedmiaru robót m.in. kosztów objazdów dróg i sporządzania protokołów z objazdów; kosztów opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót remontowych i oznakowania tych robót; kosztów składowania gruzu i jego utylizacji oraz doprowadzenia, po zakończeniu robót remontowych , terenu przyległego do porządku. 9. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykonany będzie siłami własnymi wykonawcy bez zatrudniania podwykonawców. 10. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na wykonane roboty. Wzory oświadczeń 1 - 8 dołączone są do SIWZ. Oświadczenia 9 i 10 znajdują się na wzorze formularza oferty. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej, lub odpowiednimi pełnomocnictwami w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Lista wymaganych dokumentów Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87/2006 poz. 605 z późn. zm.) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (zaleca się potwierdzenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie , robót związanych z budową lub remontem dróg, chodników, placów o łącznej wartości brutto co najmniej 500.000 zł. Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 3. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające należytą staranność wykonania robót wymienionych w wykazie, koniecznych dla spełnienia warunku z pkt V.4. SIWZ. 4. Uprawnienia budowlane osób, które będą kierowały robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dowód wpłaty składek członkowskich ( w przypadku braku oznaczenia ważności na zaświadczeniach). Uwaga : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punktach -Lista wymaganych dokumentów, przedstawia odpowiednio : 1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument , o którym mowa , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej (w pkt VIISIWZ) , zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed : notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu , o którym mowa w pkt 1 niniejszej uwagi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach