Przetargi.pl
Remonty dróg, chodników i placów na terenie Gminy Bieruń o nawierzchniach innych niż asfaltowe

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2011-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty dróg, chodników i placów na terenie Gminy Bieruń o nawierzchniach innych niż asfaltowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są remonty dróg, chodników i placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe na terenie Bierunia. 2. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót remontowych. Podane ilości robót zostały określone szacunkowo na bazie robót wykonywanych w latach 2008-2010 i obejmują m.in. : - roboty rozbiórkowe chodników 300m2 i obrzeży oraz krawężników - 350 mb; remonty cząstkowe chodników z płytek i kostki betonowej - 600 m2 ;wywóz gruzu na odległość do 5 km - 45 m3 i ziemi - 40 m3; mechaniczne profilowanie podłoża - 12 000 m2; wyrównanie dróg frezem asfaltowym - 260 m3 , tłuczniem - 150 m3; wykonanie chodników z kostki betonowej i płytek - 500 m2; zabudowę krawężników betonowych na ławie - 200m i obrzeży - 150 m; mechaniczne ścinanie poboczy - 650 m2 3. Warunki i wymagania : - Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Wykonawcę zobowiązuje się do uzgadniania z zamawiającym użycie materiałów i wyrobów wpływających na poprawę estetyki i wyglądu remontowanych dróg, chodników itp. - W ramach prawidłowego utrzymania stanu technicznego dróg, wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia raz na 2 tygodnie objazdu dróg gminnych i wewnętrznych , o łącznej długości 90 km , sporządzenia notatki z przeglądu i przedłożenia jej inspektorowi nadzoru. - Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót związanych z remontami najpóźniej do 3 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego (faksem, drogą elektroniczną lub telefoniczną) konieczności wykonania tych robót. 4. Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 23%. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy na wykonanie tego samego rodzaju robót jak wyżej o wartości do 50% zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków finansowych na realizację zamówienia 6. Zamawiający nie przewiduje : zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. 7. Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza powierzenia całości zadania podwykonawcom . 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach