Przetargi.pl
Remonty cząstkowe ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Bieżuń w roku 2021

Gmina Bieżuń ogłasza przetarg

  • Adres: 09-320 Bieżuń, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6578056, , fax. 23 6578039
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieżuń
    ul. Warszawska 2
    09-320 Bieżuń, woj. mazowieckie
    tel. 23 6578056, , fax. 23 6578039
    REGON: 13037791300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Bieżuń w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Bieżuń w roku 2021 W zakres robót wchodzi wykonanie następujących napraw rozliczanych na podstawie cen jednostkowych a) Uzupełnienie i nawożenie dróg gruntowych mieszanką kruszywa łamanego o frakcji 0 ÷ 31,5 mm (wraz z transportem oraz mechanicznym profilowaniem dróg równiarką) – w ilości szacunkowej do 2 000 ton b) Uzupełnienie i nawożenie dróg gruntowych żwirem frakcjonowanym o frakcji 16 ÷ 31,5 mm mogącym zawierać niewielkie ilości glinki (2-3%) (wraz z transportem oraz mechanicznym profilowaniem dróg równiarką) – w ilości szacunkowej do 1661 ton W ramach powyższych robót przewidujemy pracę równiarki w ilości 111 godzin Ilości te będą podstawą do oceny złożonych ofert. 3.2 Zarówno kruszywo jak i żwir muszą posiadać świadectwo jakości, stwierdzające zgodność z obowiązującymi przepisami ( dostarczane do Zamawiającego przy każdej dostawie) 3.3 W przypadku pojawienia się wątpliwości ze strony Zamawiającego co do jakości tłucznia kamiennego lub żwiru kopalnianego – Zamawiający ma prawo na koszt wykonawcy wykonania badania jakości dostarczonego materiału. W sytuacji stwierdzenia niezgodności dostarczonego materiału z opisem przedmiotu zamówienia w umowie Zamawiający rozwiąże umowę w trybie natychmiastowym i naliczy karę w wysokości 10 % łącznej wartości umowy określonej w § 3 ust. 4 umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 3.4. Zakres rzeczowy t.j. wykonanie poszczególnych remontów cząstkowych uzależnione będzie od wyników bieżącej eksploatacji dróg oraz postępującej degradacji stanu technicznego nawierzchni dróg gminnych. Szczegółowy zakres rzeczowy robót (miejsc napraw) zostanie ustalony na podstawie potrzeb jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2021 r. w oparciu o przeprowadzony przegląd dróg pod kątem występowania ich uszkodzeń. 3.5 Zakresy prac będą przekazywane zleceniem telefonicznie. Po wykonaniu poszczególnych robót wystawiona zostanie WZ i wystawiona zostanie faktura częściowa. 3.6 W ramach wszystkich robót Wykonawca zobowiązany jest między innymi do zabezpieczenia robót poprzez prawidłowe tymczasowe oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym. Wszyscy pracownicy biorący udział w robotach muszą być przeszkoleni pod względem BHP. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z zabezpieczeniem robót (oznakowaniem robót). 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 3.8 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3.9 Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 2 miesiące. 3.10 Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 3.11 Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia ich realizacji odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność (w tym finansową) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót, również wykonywania robót niezgodnie z obowiązującym prawem, uszkodzenia sieci, znaków geodezyjnych znajdujących się na terenie remontowanego odcinak drogi. 3.11.1Wykonawca zobowiązany jest posiadać i utrzymywać w toku wykonywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia polegającej na wykonywaniu robót budowlanych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opłaconą polisę lub inny dowód ubezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.12 Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 3.12.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił w/w osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - obsługa maszyn budowlanych (równiarki) Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez dostawców materiałów budowlanych. 3.12.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.12.1 czynności, Zamawiający jest uprawniony w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia 3.12.3 Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności określone w pkt 3.12.1 wraz z oświadczeniem, że wymienione osoby są zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie osób (aktualizacji) Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego na piśmie przed wprowadzeniem pracownika na budowę. 3.12.4 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.12.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3.12.5 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.12.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (wzór umowy). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.12.1 czynności. 3.12.6 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Inne dokumenty które należy dołączyć do oferty 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym 2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wisu do CEiDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy – załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach