Przetargi.pl
„Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku.”

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres remontu : a) nawierzchnia z trylinki, kostki lub płytki betonowej (nowej lub rozbiórkowej) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cem-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety jezdni zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem b) przełożenie istniejącej nawierzchni z trylinki, kostki lub płytki betonowej – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cem-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem. c) Ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni. d) Ustawienie obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni. e) Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą betonową , przygotowanie koryta pod krawężnik, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni. f) Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozebranie istniejącego obrzeża,wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni. g) Podbudowa z kruszywa lub gruntobetonu – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta , wykonanie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety jezdni. Przy prowadzeniu remontów należy uwzględnić wywóz i utylizację gruzu we własnym zakresie ! Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (szara cegiełka dostarczona przez oferenta) na podsypce cementowo -piaskowej gr.5cm - 250 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm (szara cegiełka dostarczona przez oferenta) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 300 m2 Wykonanie nawierzchni z trylinki (dostarczona przez oferenta) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 50 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej lub płytki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 500 m2 Wykonanie nawierzchni z trylinki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 50 m2 Przełożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej - 400 m2 Przełożenie nawierzchni z trylinki - 50 m2 Ustawienie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 50 mb Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 80 mb Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 50 mb Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 50 mb Ustawienie obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cem-piaskowej - 80 mb Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cem-piaskowej - 50 mb Wykonanie koryta gł. 10cm w gruncie kat III z wywozem urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 100 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (gr. 10cm) - 100 m2 Wykonanie podbudowy z gruntobetonu (gr. 10 cm) - 100 m2 Rozebranie krawężnika bet. 20x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb Rozebranie krawężnika bet. 15x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb Rozebranie obrzeży bet. 6x20cm i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb Rozebranie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej i wywóz gruzu na odl. do 5 km – 400 m2 Rozebranie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej i wywóz gruzu na odl. do 5 km – 100 m2 Regulacja studni kanalizacyjnych - 6 szt. Regulacja studzienek telekomunikacyjnych – 5 szt. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 6 szt. Powyższe zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC. 4. Wykonany będzie zobowiązany do wykonania prac pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawce lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót związanych układaniem kostki betonowej, płytki i trylinki. b) Wykonywanie robót związanych z ustawianiem krawężnika betonowego. c) Wykonywanie robót związanych z ustawianiem obrzeży betonowych. d) Wykonywanie związanych z wykonywaniem koryta. e) Wykonywanie robót związanych z wykonywaniem podbudowy z kruszywa łamanego. f) Wykonywanie robót związanych z wykonywaniem podbudowy z gruntobetonu. g) Wykonywanie robót przy rozbiórkach elementów betonowych. h) wykonywanie robót związanych z regulacją studni kanalizacyjnych. i) Wykonywanie robót związanych z regulacją studni telekomunikacyjnych. j) Wykonywanie robót przy regulacji zaworów wodociągowych i gazowych. k) Dowóz i wywóz materiałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.). 5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez wykonawce lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru o prace oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) Poświadczona o zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawce lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umów powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 5.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy ( we wzorze umowy ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawce lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w punkcie 5.1 czynności. 5.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez wykonawce lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Gwarancja: minimum 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach