Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg
- Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6247200 , fax. 089 6247201
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
ul. Sienkiewicza 1 1
12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6247200, fax. 089 6247201
REGON: 51074341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.e-szczytno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni twardych na ulicach powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Szczytna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Monitorowanie nawierzchni jezdni poprzez dokonywanie bieżących przeglądów i rejestrowanie uszkodzeń, w szczególności zagrażjących bezpieczeństwu w ruchu drogowym 2. Wykonywanie remontów bieżących p;olegających na niezwłocznym zapewniającym bezpieczeństwo w ruchu drogowym likwidowaniu ubytków i uszkodzeń jezdni powstających w trakcie eksploatacji wg. asortymentu przewidzianego w przedmiarze robót 3. Inne roboty nie wyszczególnione w przedmiarze robót i w sposób oczywisty nie mające charakteru robót towarzszacych a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia , zlecone lub uznane przez zamawiajacego jako roboty dodatkowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331411
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymaga sie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy ktorzy spełniaja n/w warunki: a) sa uprawnieni do wystepowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi a profil ich działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia b) spełniaja warunki okreslone w art.22 ust.1 ust. z dnia 29.01.2004r. p.z.p. w szczególnosci: - posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynnosci jeżeli ustawy nakładaja obowiazek takich uprawnień - posiadaja niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. c) nie podlegaja wykluczeniu z postepowania na mocy art.24 ust. z dnia 29.01.2004r. p.z.p. d) przygotuja ofertę zgodnie z wymogamia zawartymi w niniejszej specyfikacji e) zobowiązą sie do zawarcia umowy na warunkach określonych w zał. wzorze umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia iż wykonawca spełnia okeslone warunki do oferty należy załączyć nastepujące dokumenty wymienine w przepisach rozporzadzenia Presesa Rady Min. z dnia 19 maja 2006roku w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 1) uktualny odpis z rejestru albo aktualne zaswiadzcenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) oświadzcenie że wykonawca spełnia warunki okreslone w art. 22 ust.1 i nie piodlega wykluczeniu na podstawie art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy p.z.p. 3) zaparafowany projekt umowy 4) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadajacych swioim rodzajem i wartosciom robotom budowlanym stanowiący m przedmiot zamowienai tj. conajmiej 2 roboty o wartosci nie mniejdzej jak 200tys. zł. z podaniem ich wartosci oraz daty i miejsca wykonania oraz załaczeniem dokumentów potwierdzających z e roboty te zostały wykonane należycie 5) wykaz osób i podmiotów które beda uczestniczyc w wykonywaniu zamowienia wraz z informacjami na tenat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia w szczególności należy załączyć dokumentyj/n: - uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w branży drogowej - 1 osoba - aktualne zaświadczenie przynależności do izby budownictwa - 1 osoba - druk Zus Dra potwierdzający min. 3 osoby zatrudnione na stałe 6) polise aw przypadku braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.e-szczytno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną