Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni i bieżące utrzymanie oznakowania na terenie Gminy Dziwnów

Gmina Dziwnów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-420 Dziwnów, ul. Szosowa 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3275163 , fax. 091 3275164
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziwnów
    ul. Szosowa 5 5
    72-420 Dziwnów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3275163, fax. 091 3275164
    REGON: 81168491800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dziwnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni i bieżące utrzymanie oznakowania na terenie Gminy Dziwnów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: -wykonywanie usług remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych bitumicznych i betonowych, monolitycznych, a także wykonanych z elementów drobnowymiarowych, tj. betonowych i kamiennych płyt chodnikowych i drogowych, betonowej i kamiennej kostki brukowej, itp.; -utrzymanie oznakowania poziomego -utrzymanie oznakowania pionowego; -bieżący przegląd i konserwacja oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych. Szczegółowy zakres usług zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Szacowaną wielkość zamówienia przedstawiono w poniższej tabeli: Lp. Nazwa przedmiotu Jedn. miary Szacowana roczna ilość zamówienia 1. Nawierzchnia monolityczna (bitumiczna, betonowa) m? 750 2. Nawierzchnia z elementów drobnowymiarowych (betonowych i kamiennych płyt lub kostki) m? 350 3. Krawężniki (przestawienie, naprawa) mb 40 4. Regulacja studzienek i zaworów szt. 10 5. Mechaniczne malowanie nawierzchni farbą z dod. mikrokulek m? 1000 6. Próg zwalniający mb 20 7. Demontaż progu mb 20 8. Montaż progu mb 20 9. Znaki drogowe ostrzegawcze A, zakazu B, nakazu C, informacyjne D z kompletem montażowym szt. 75 10. Tabliczki do znaków drogowych T z kompletem montażowym m? 30 11. Pozostałe znaki drogowe z kompletem montażowym m? 20 12. Tablice z nazwami ulic z kompletem montażowym szt. 50 13. Lustro drogowe okrągłe ?600 szt. 6 14. Słupek do znaków drogowych stalowy, ocynkowany mb 60 15. Słupek blokujący szt. 30 16. Demontaż znaku drogowego szt. 65 17. Montaż znaku drogowego szt. 65 18. Demontaż słupka do znaku drogowego szt. 60 19. Montaż słupka do znaku drogowego szt. 60 20. Demontaż słupka blokującego szt. 30 21. Montaż słupka blokującego szt. 30 Powyższy opis wielkości zamówienia ma charakter szacunkowy, orientacyjny i ma stanowić dla Wykonawcy opis pomocniczy, pozwalający Wykonawcy na precyzyjną wycenę przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, z należytą starannością oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 PLN, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu sposób przekazania: przelewem na konto zamawiającego: BANK PEKAO SA I/O w Kamieniu Pomorskim, nr konta 18 1240 3868 1111 0000 4093 6541 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, sposób przekazania: oryginał dokumentu dołączyć do oferty przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dziwnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach