Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 roku

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, Piaseczyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
  • Data zamieszczenia: 2020-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    Piaseczyńska 77
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 484 23 00 , , fax. +48 22 484 23 09
    REGON: 13271045000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadaniem Wykonawcy będzie systematyczne, na podstawie przekazywanych przez Zamawiającego zleceń szczegółowych, naprawianie i remontowanie nawierzchni drogowych (jezdni, chodników, placów, ścieżek itp.), wykonanych z elementów betonowych (kostka betonowa, kostka kamienna, płyty betonowe, brukowce itp.) zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2020 r. Opis standardowych czynności remontowych został podany w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz Szczegółowych Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót (SST). Zestawienie wszystkich robót, wraz z ilością planowaną do wykonania w 2020 r., podane zostało w przedmiarze oraz formularzu ofertowym. 2. Zamawiający zakłada, że w ramach zamówienia Wykonawca będzie realizował zadania polegające na układaniu odcinków chodników, przejść, jezdni o powierzchni większej niż wynikająca z typowych napraw, w miejscach gdzie do tej pory nie było nawierzchni betonowych. Typowe czynności w ramach zlecanych robót to: rozbiórka i ustawianie oporników, krawężników i obrzeży, wykonanie lub uzupełnianie podbudów, warstw wierzchnich nawierzchni , korytowanie i wykonywanie nasypów. 3. Zestawienie robót, wraz z planowaną do wykonania ilością, podane jest w poniższym przedmiarze robót: Lp. Poz. SST Nazwa elementu rozliczeniowego Jed. miary Ilość 1 2 3 4 5 1. SST.2 pkt.2.1 Koryta lub nasypy wykonywane ręcznie/mechanicznie na całej szerokości chodników o głębokości / wysokości do 20 cm na gruntach kategorii I-II z wywozem lub dostarczeniem gruntu oraz formowaniem poboczy o szer. do 0,75m m2 1200 2. SST.2 pkt.2.2 Rozbiórka krawężników /oporników ułożonych na ławie betonowej, wraz z rozbiórką ławy betonowej m 250 3. SST.2 pkt.2.3 Rozbiórka krawężników/oporników ułożonych na podsypce piaskowo-cementowej m 500 4. SST.2 pkt.2.4 Rozbiórka chodnika z płyt betonowych m2 250 5. SST.2 pkt.2.5 Rozbiórka krawężników/oporników, ich ponowne ustawienie i regulacja, z wykorzystaniem materiałów z odzysku – Zamawiającego. Krawężniki o wymiarach 15x30 z wykonaniem ław z oporem z betonu C8/10 na podsypce cementowo – piaskowej m 100 6. SST.2 pkt.2.6 j. w. lecz z użyciem nowych materiałów - Wykonawcy m 75 7. SST.2 pkt.2.7 Rozbiórka krawężników/oporników, ich ponowne ustawienie, z wykorzystaniem materiałów z odzysku – Zamawiającego. Oporniki drogowe o wymiarach 12x25 z wykonaniem ław z oporem z betonu C8/10 na podsypce cementowo – piaskowej m 90 8. SST.2 pkt.2.8 j. w. lecz z użyciem nowych materiałów - Wykonawcy m 70 9. SST.2 pkt.2.9 Rozbiórka krawężników, ich ponowne ustawienie i regulacja, z wykorzystaniem materiałów z odzysku – Zamawiającego. Krawężniki o wymiarach 20x30 z wykonaniem ław z oporem z betonu C8/10 na podsypce cementowo – piaskowej m 10 10. SST.2 pkt.2.10 j. w. lecz z użyciem nowych materiałów - Wykonawcy m 5 11. SST.2 pkt.2.11 Rozbiórka obrzeży betonowych koloru szarego 20x6, ich ponowne ustawienie na podsypce cementowo piaskowej - z wykorzystaniem materiałów Zamawiającego m 40 12. SST.2 pkt.2.12 Rozbiórka obrzeży betonowych koloru szarego 30x8, ich ponowne ustawienie na podsypce cementowo piaskowej - z wykorzystaniem materiałów Zamawiającego m 100 13. SST.2 pkt.2.13 j. w. lecz - z użyciem nowych materiałów Wykonawcy m 250 14. SST.2 pkt.2.14 Naprawa chodnika z kostki betonowej szarej oraz kolorowej o gr. 8 cm – z wykorzystaniem materiału z odzysku - Zamawiającego. Naprawiana powierzchnia do 30m2 m2 100 15. SST.2 pkt.2.15 j. w. lecz z użyciem nowych materiałów Wykonawcy m2 700 16. SST.2 pkt.2.16 Naprawa chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej lub kolorowej o gr. 8 cm z wykorzystaniem materiał z odzysku - Zamawiającego. Naprawiana powierzchnia powyżej 30m2 m2 100 17. SST.17 pkt.2.4 j. w. lecz - z użyciem nowych materiałów Wykonawcy m2 399 18. SST.2 pkt.2.18 Naprawa chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej lub kolorowej o gr. 8 cm bezfazowej lub z mikrofazą, materiał Wykonawcy m2 1600 19. SST.2 pkt.2.19 Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. Grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm m2 1200 20. SST.2 pkt.2.20 Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego grubości 12 cm m2 148 21. SST.2 pkt.2.21 Wykonanie podbudowy z kruszywa betonowego grubości 12 cm m2 250 22. SST.2 pkt.2.22 Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego grubości 8 cm m2 400 23. SST.2 pkt.2.23 Wykonanie podbudowy z kruszywa betonowego grubości 8 cm m2 45 24. SST.2 pkt.2.24 Naprawa chodnika z płyt betonowych 50x50x7 z użyciem nowych materiałów Wykonawcy m2 25 25. SST.2 pkt.2.25 Naprawa nawierzchni z płyt betonowych, ażurowych 60x40x10 z użyciem nowych materiałów - Wykonawcy m2 25 26. SST.2 pkt.2.26 Naprawa nawierzchni z płyt betonowych drobnowymiarowych (trylinki) z użyciem nowych materiałów - Wykonawcy m2 100 27. SST.2 pkt.2.27 Naprawa nawierzchni z płyt żelbetowych typu MON z materiałów nowych –Wykonawcy m2 43 28. SST.2 pkt.2.28 Naprawa nawierzchni z płyt żelbetowych typu MON z użyciem materiałów z odzysku - Zamawiającego m2 25 29. SST.2 pkt.2.29 Regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej betonem C 12/15 szt. 5 30. SST.2 pkt.2.30 Regulacja pionowa studzienek teletechnicznych betonem C 12/15 szt. 5 31. SST.2 pkt.2.31 Regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych betonem C 12/15 szt. 5 32. SST.2 pkt.2.32 Naprawa nawierzchni z kostki kamiennej z granitu strzegomskiego, jednostronnie ciętej, piaskowanej 10x10cm o gr. 8 cm - materiał Wykonawcy m2 25 33. SST.2 pkt.2.33 Naprawa nawierzchni z kostki kamiennej łupanej z granitu strzegomskiego o gr. 8-11cm - materiał Wykonawcy m2 20 34. SST.2 pkt.2.34 Naprawa krawężników kamiennych 20x35cm polerowanych - materiał Wykonawcy m 6 35. SST.2 pkt.2.35 Naprawa nawierzchni z brukowca (otoczaka, kamienia narzutowego), o wymiarach 13-17cm - materiał Zamawiającego m2 50 36. SST.2 pkt.2.36 Naprawa nawierzchni z brukowca (otoczaka, kamienia narzutowego), o wymiarach 13-17cm - materiał Wykonawcy m2 15 37. SST.2 pkt.2.37 Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 4 cm m2 900 38. SST.2 pkt.2.38 Wywiezienie urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km, w miejsce wskazane przez Zamawiającego m3 130 39. SST.2 pkt.2.39 Wykonanie sączka drenarskiego wypełnionego kruszywem w otulinę z geowłókniny, z rurą drenarską fi 160 - materiał Wykonawcy mb 25 40. SST.2 pkt.2.40 Wykonanie progów spowalniających z betonowej kostki brukowej kolorowej gr. 8cm - materiał Wykonawcy m2 60 4. Wykonawca nie będzie wnosił zastrzeżeń ani roszczeń w jakiejkolwiek formie, jeśli ilość robót rzeczywiście wykonanych, a następnie rozliczonych na podstawie obmiarów powykonawczych, będzie inna niż podana ww. przedmiarze robót. 5. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 5.1 Zadanie realizowane będzie na podstawie pisemnych, szczegółowych zleceń wystawionych przez Zamawiającego. Zlecenia będą przekazywane drogą elektroniczną lub faksem, a następnie potwierdzane w formie pisemnej. Jako dzień otrzymania zlecenia przez Wykonawcę liczy się dzień przesłania wiadomości drogą elektroniczną lub faksem. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu fakt otrzymania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. 5.2 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót wymienionych w zleceniach szczegółowych w terminie do 10 dni roboczych od dnia wprowadzenia Wykonawcy na budowę. Termin ten może być przedłużony ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne lub inne czynniki techniczne, nie leżące po stronie Wykonawcy. Ewentualne przedłużenie terminu zakończenia robót, wymaga uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiającego, po pisemnym wystąpieniu Wykonawcy do Zamawiającego oraz wskazaniu przez Wykonawcę przyczyn przedłużenia terminu zakończenia robót, z udokumentowanym uzasadnieniem, że przyczyny przedłużenia wykonania robót i powód ich przedłużenia nie leżą po stronie Wykonawcy. 5.3 W przypadku, gdy uszkodzenie nawierzchni mogłoby spowodować zagrożenie dla użytkowników dróg lub ich pojazdów, wymagany jest jednodniowy termin rozpoczęcia prac (1 dzień kalendarzowy). Termin ten nie będzie mógł być przedłużony ze względu na niewłaściwe warunki atmosferyczne. 5.4 Roboty w ramach zleceń szczegółowych należy realizować nieprzerwanie, w ciągu kolejnych dni roboczych, aż do całkowitego zakończenia realizacji zlecenia. Ilekroć mowa jest o dniach roboczych, należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5.5 W przypadku przerwania realizacji robót lub przekroczenia terminu zakończenia realizacji roboty, o którym mowa w pkt 5 ppkt 5.2 Zamawiający wyśle wiadomość elektroniczną lub faksem do Wykonawcy z wezwaniem do zakończenia robót, wskazując jednocześnie nowy termin zakończenia robót, co następnie zostanie potwierdzone pisemnie przez Wykonawcę. Niepodjęcie robót przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin, od momentu otrzymania powyższego wezwania lub przekroczenie terminu, który zostanie wskazany w powyższym wezwaniu, uprawnia Zamawiającego do naliczania kary umownej określonej w umowie (załącznik nr 7 do SIWZ), począwszy od dnia następnego po dniu przekazania wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. 5.6 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty o których mowa w SST w pkt 2.1-2.40 na okres minimum 6 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 5.7 Szczegółowy opis robót, które będą wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia jest zawarty w Specyfikacjach Technicznego Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Zlecenia szczegółowe będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych oraz obmiaru powykonawczego, sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Obmiary powykonawcze będą uwzględniały faktyczne czynności wykonane przez Wykonawcę w celu osiągnięcia wymaganego efektu technicznego i estetycznego. 5.8 Suma wartości wszystkich zleceń szczegółowych wykonanych w oparciu o zawartą umowę, nie może przekroczyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia wskazanej w umowie (załącznik nr 7 do SIWZ), która będzie wiązała Zamawiającego i Wykonawcę. 5.9 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5.10 Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 5.11 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku rozpoznania lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 5.12 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej, o której mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w STWiOR za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. 5.13 W przypadku, gdy w STWiOR pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów (materiałów i technologii wykonania) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i STWiOR. 5.14 Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w opisie przedmiotu zamówienia i STWiOR, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w złożonej ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech oraz producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 6. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Ustalenie warunków zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda osoba zatrudniona na powyższych warunkach brała czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualne oświadczenia, że osoby, o których mowa w ust. 6 pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisanej przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszej literze, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o których mowa w pkt. 6 ppkt 2 lit. a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w rozdziale XIV ust. 1 pkt 2-5 SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podany rachunek bankowy). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.07.2020. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, parter, Biuro Obsługi Klienta, przed upływem terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 8. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu; 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego; 3) kwotę gwarancji; 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą); 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer rachunku bankowego (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisywania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach