Przetargi.pl
Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 1327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remonty cząstkowe nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni drogowych z elementów betonowych na terenie miasta i gminy Konstancin-Jeziorna. 1.1. Zadaniem Wykonawcy będzie systematyczne prowadzenie napraw i remontów nawierzchni drogowych (chodników, placów, jezdni, parków itp.), wykonanych z elementów betonowych (kostka betonowa, kostka kamienna, płyty betonowe itp.) tak by były zdatne do użytkowania i zapewniały bezpieczeństwo użytkownikom ruchu drogowego. Zestawienie standardowych czynności remontowych nawierzchni betonowych:  rozbiórka krawężników/oporników ułożonych na ławie betonowej, wraz z rozbiórką ławy betonowej;  rozbiórka obrzeży;  rozbiórka chodnika z płyt betonowych;  regulacja pionowa krawężników, oporników, obrzeży z wykorzystaniem materiałów budowlanych z odzysku – Zamawiającego lub nowych - Wykonawcy;  wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm, po zagęszczeniu;  wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego grubości 8-12 cm;  naprawa chodnika z kostki betonowej szarej i kolorowej, kostki kamiennej, kostki z granitu strzegomskiego oraz brukowca;  naprawa chodnika lub jezdni z kostki betonowej szarej i kolorowej bezfazowej lub z mikrofazą;  naprawa chodnika z płyt betonowych 50x50x7 cm oraz 60x40x10 cm;  naprawa nawierzchni z płyt betonowych ażurowych, drobnowymiarowych (trylinki);  regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, studzienek teletechnicznych, skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych;  wywiezienie gruzu spryzmowanego;  frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4 cm. Opis standardowych czynności remontowych podany jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Zestawienie robót, wraz z zaplanowaną ilością, podane jest w przedmiarze robót. Zamawiający zakłada, że w ramach zamówienia będzie też mieściło się układanie odcinków chodników, dojść, jezdni o powierzchni większej niż wynikająca z typowych napraw. W ramach zamówienia będą realizowane również roboty w miejscach gdzie do tej pory nie było nawierzchni betonowych. Typowe czynności w ramach tych robót to:  wykonanie, uzupełnienie oraz zagęszczenie podbudowy;  ustawienie obrzeży, krawężników, oporników oraz nawierzchni z kostki betonowej;  remont progów spowalniających z kostki brukowej. Prowadzone przez wykonawcę remonty mają na celu zapewnienie przydatności do użytkowania nawierzchni drogowych i zapewnienie bezpieczeństwo użytkownikom dróg. Opis standardowych czynności remontowych podany jest w specyfikacjach technicznych. 1.2. Zamawiający zakłada, że w ramach zamówienia mieści się również układanie odcinków chodników, przejść, jezdni o powierzchni większej niż wynikająca z typowych napraw, w miejscach gdzie do tej pory nie było nawierzchni betonowych. Typowe czynności w ramach zlecanych robót to: ustawienie oporników, krawężników i obrzeży, wykonanie lub uzupełnienie nawierzchni z materiałów budowlanych (kostki betonowej oraz zagęszczenie podbudowy, oraz ułożenie nawierzchni z materiałów budowlanych opisanych w STWiOR . 1.3. Opis standardowych czynności remontowych podany jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Powoływanie się na zasoby podmiotów trzecich. 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 3.2. 1.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp. 1.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 1.7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa innego podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem, 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 1.8. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach